Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاهزاده پس از سال‌ها از پایتخت می‌رود

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
هری کین ستاره زهردار تاتنهام سرانجام پس از سال‌ها از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین به باشگاه تاتنهام رسماً اعلام کرد در تابستان از این تیم جدا خواهد شد و پیشنهادهایش را بررسی خواهد کرد.

هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
رقم درخواستی تاتنهام برای فروش «هری کین» مشخص شد

ستاره انگلیسی زنبق‌های سفید که سال‌ها در این تیم توپ می‌زند پیشنهادهای خوبی در این چند سال گذشته داشته و باید دید هنوز مشتریان بزرگ، خواهان جذبش هستند یا خیر.

حالا این بازیکن می‌خواهد تا زمانی که در اوج قرار دارد، طعم جام بردن را بچشد. اسکای اسپورتس مدعی است که این بازیکن به تاتنهام اعلام کرده قصد خروج از این باشگاه را دارد.

اخیرا باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی با نمایندگان این بازیکن در ارتباط بوده‌اند و البته مشخص است که این بازیکن خواستار ادامه دادن فوتبالش در لیگ برتر انگلیس است.

هری کین بیست و هفت ساله تمام دوران بازیگری خود را در تاتنهام سپری کرده، اما تاکنون موفق به کسب جام معتبری نشده است. کین سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و دو فینال لیگ کاپ را دارد، اما در تمام این دیدارها شکست خورده تا دستش از جام کوتاه بماند.

به نظر می‌رسد که تابستان جنجالی در انتظار تاتنهام باشد. آن‌ها پس از اخراج ژوزه مورینیو از سکان هدایت این باشگاه، وضع آنچنان خوبی ندارند و در حال حاضر با 59 امتیاز در رده ششم قرار دارند و در فصل آینده به احتمال فراوان در لیگ اروپا بازی خواهند کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала