Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران برود، راموس می‌ماند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
نشریه آ.اس مدعی شده که در صورت جدایی رافائل واران، سرجیو راموس در رئال خواهد ماند و قراردادش را تمدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، آینده سرجیو راموس و رافائل واران در هالۀ از ابهام قرار دارد و هر دو بازیکن ممکن است در پایان فصل رئال مادرید را ترک کنند.

رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
ورزش
یونایتد دست بردار واران نیست؛ قیمت پیشنهادی مشخص شد

قرارداد فعلی راموس تا پایان فصل اعتبار دارد و اگر این بازیکن قرارداد جدید نبندد، می‌تواند به صورت آزاد به باشگاه دیگری بپیوندد.
از سویی ادعاهایی وجود دارد مبنی بر این که رئال مادرید در پایان فصل تصمیم دارد رافائل واران را به فروش برساند و باشگاه منچستریونایتد به صورت جدی خواهان جذب این بازیکن است.
در همین حال نشریه آ.اس مدعی شده که در صورت جدایی مدافع فرانسوی، راه برای ماندن راموس باز خواهد شد و مدیران رئال مادرید قرارداد او را تمدید خواهند کرد.
رئال مادرید حس می کند که فروش واران می تواند بخشی از هزینه خرید کهکشانی‌هایی نظیر امباپه را تامین کند.
 رئال روی واران 70 میلیون یورو قیمت گذاشته و از سویی هم خرید آلابا به صورت رایگان را در خط دفاعی قطعی کرده است. همچنان ناچو (که تا 2022 قرارداد دارد و به زودی قراردادش تمدید می شود) و میلیتائو (که در هفته های اخیر درخشیده) را در ترکیبش دارد و حضور این  مدافع میانی فصل بعد قطعی هستند.
 اگر رئال بتواند واران را بفروشد روی تمدید قرارداد راموس تمرکز خواهد کرد و می‌تواند کاپیتان را حفظ کند اما اگر واران ماندنی شود (هر چند که مشتریان زیادی دارد)، رئال نمی تواند کاپیتان را حفظ کند.
 مشکل راموس مالی نیست. در حقیقت کاپیتان پذیرفته که دستمزدش ده درصد کاهش یابد اما به این شرط که قراردادش به جای یک فصل برای دو فصل تمدید شود.
  به هر صورت به نظر می رسد که فروش واران درها را به روی ماندنی شدن راموس باز خواهد کرد و این اتفاق ممکن است تا چند هفته دیگر بیفتد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала