آدم های فضایی در زندان سازمان سیا؛ اوباما حقیقت را گفت + ویدیو

© AFP 2023 / Saul Loebآدم های فضایی در زندان سازمان سیا؛ اوباما حقیقت را گفت
آدم های فضایی در زندان سازمان سیا؛ اوباما حقیقت را گفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
چهل و چهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در زمان خودش می‌خواست بداند که آیا آزمایشگاهی مخفی فناوری‌های فضایی در کشور وجود دارد یا خیر. او در این مورد برخی از اطلاعات را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین امریکا در برنامه آخر شب (Late Show) توسط جیمز کوردن، مجری برنامه دعوت شده بود و از او در مورد نظریه وجود آدم های فضایی سوال کرد که باعث بی‌قراری اوباما شد.

اوباما قبل از پاسخ به سوال با شوخی گفت: «وقتی صحبت از آدم های فضایی (بیگانگان) می‌شود، من فقط نمی‌توانم در مورد بیگانگان روی آنتن صحبت کنم. در حقیقت وقتی به دفتر بیضی (نام دفتر و محل کار رسمی رئیس‌جمهور امریکا است) آمدم، پرسیدم که آیا آزمایشگاهی وجود دارد که ما نمونه‌های بیگانه و سفینه‌هایی فضایی را در آن نگهداری می‌کنیم. کمی تحقیق انجام شد و پاسخ «نخیر» بود».

در واقع رئیس‌جمهور پیشین و سیاستمدار باتجربه در مورد تحقیقات صحبت کرد، نه در مورد وجود آدم‌ های فضایی و اشیاء قدیمی در آزمایشگاه های پنتاگون، سازمان سیا و غیره.

وی ادامه داد: «اما تصاویر و سوابقی از اشیاء در آسمان وجود دارد که ما دقیقا نمی‌دانیم آنها چه اشیایی هستند. ما نمی‌توانیم نحوه حرکت آنها و مسیرشان را توضیح دهیم. آنها الگویی دارند که به راحتی قابل توضیح نیست بنابراین من فکر می‌کنم که مردم بیش از اینکه در مورد چیستی آنها تحقیق کنند این موارد را جدی می‌گیرند».

اوباما افزود: اما امروز در این مورد چیزی ندارم که به شما گزارش دهم.

پنتاگون اخیرا چندین فیلم را که نشان می‌دهد، پدیده هوایی ناشناس واقعی توسط ارتش ایالات‌متحده ضبط شده است را تایید کرده است.

ویدیویی که این هفته منتشر شد، یک جسم کروی شکل در سواحل سن دیگو را در سال 2019 نشان می‌دهد که قبل از ناپدید شدن در اقیانوس به مدت چند دقیقه بالای آب پرواز می‌کند.

گزارش 60 دقیقه که این هفته پخش شد شامل مصاحبه با چند پیلوت سابق نیروی دریایی ارتش بود که برخوردهای خود با پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAP) را شرح دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала