Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه در آستانه تمدید؛ پیوستن به رئال منتفی است؟

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
امباپه و پاری‌سن‌ژرمن بر سر قراردادجدید در حال مذاکره هستند اما ستاره فرانسوی یکی از گزینه‌های جدی و مدنظرش را در آن مطرح نموده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی احتمالا تا سال 2023 با پاریسی‌ها تمدید می‌کند اما در سال 2022 این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مذاکرات بین کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد وی ادامه دارد. این بازیکن قراردادش را در سال 2022 به پایان می‌رساند و رئال مادرید نسبت به همه اتفاقات، بسیار مراقب می‌باشد زیرا این هدف اصلی آنها برای این تابستان است.

روزنامه "لِه پاریسین" که باشگاه پیشنهاد می‌کند که وی قراردادش را تا سال 2025 تمدید نماید اما با احتمال جدایی در سال 2024. گزینه‌ای که برای امباپه مورد پسند نیست و او تمایل به تمدید تا 2023 را دارد، ولی با هدف جدایی در سال 2022، زمانی که قرارداد فعلی او پایان می‌یابد. اگر این اتفاق بیفتد، ضربه‌ای برای رئال مادرید است که می‌خواهد تابستان امسال امباپه را داشته باشد.

علاوه بر مدت زمان قرارداد، "له پاریسین" مدعی‌ست که امباپه تضمین‌های ورزشی می‌خواهد. امباپه یک تیم رقابتی می‌خواهد تا برای لیگ قهرمانان بجنگد. این بازیکن معتقد است که حداقل یک دفاع راست و یک هافبک ترکیبی از حجم، ضربه و تکنیک از دست رفته است. در ادامه این روزنامه به الساندرو فلورنزی، لئاندرو پاردس، آندر هررا یا گانا گوی به عنوان بازیکنانی اشاره دارد که به انتظارات پاسخ نداده‌اند.

این وضعیت امباپه با پاریسی‌هاست، در حالی که آن‌ها در رئال مادرید منتظرند چه اتفاقی برای بازیکن فرانسوی رخ دهد که فلورنتینو پرز می‌خواهد او را پرچمدار پروژه جدید رئال مادرید انتخاب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала