Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف بارسا از جذب ماشین‌گلزنی زنبورها؛ پای مسی در میان است؟

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
تامین مبلغ برای جذب ستاره بوروسیا دورتموند برلی بارسلونا سخت خواهد بود و این باشگاه ترجیح می‌دهد با لیونل مسی تمدید کند.

 به گزارش اسپوتنیک، گفته می‌شود که بارسلونا در تابستان پیش رو به دلیل مشکلات مالی از دور رقابت برای جذب ارلینگ هالند از دورتموند کنار رفته است.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
خبر بد به مشتریان هالند؛ دورتموند شرایط حفظ ستاره نروژی را مهیا کرد

مینو رایولا نمایند مهاجم بورسیا دورتموند و پدرش در ماه اپریل با لاپورتا در بارسلونا دیدار کردند و این بازیکن را مورد بررسی قرار دادند. اما خوان لاپورتا این حرکت را غیر ممکن می‌داند.

بارسا برای خرید این بازیکن به 150 میلیون یورو نیاز دارد و همچنین بلوگرانا نمی‌تواند از پس حقوق هالند بر بیاید. در حال حاضر، اولویت بارسا حفظ مسی است، حتی اگر این به معنای ارائه پیشنهاد بزرگتری به این بازیکن آرجنتینی باشد.

آن‌ها قصد دارند وی را برای فصل آینده هم در نیوکمپ داشته باشند. بازیکنان فعلی تیم مثل پیکه، بوسکتس، روبرتو، آلبا و گریزمن، از پر درآمد ترین بازیکنان تیم هستند. جذب هالند ممکن بود کار را برای این باشگاه اسپانیایی سخت تر کند.

اما هنوز بارسا در سر خیال جذب ارلینگ را می‌پروراند، آن‌ها امیدوارند که یک فصل دیگر هم در دورتموند بماند. درصورت بروز چنین اتفاقی، قیمت بند آزادی هالند به 75 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

البته ستاره جوان دورتمود احتمالا در همین تیم خواهد ماند زیرا آن‌ها موفق شده اند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست آورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала