Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انفجار و آتش سوزی در املاک رییس اجرایی باشگاه سلتیک + عکس

© Sputnik / Jason DunnCeltic Park Police
Celtic Park Police - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
در پی انفجار و آتش سوزی در املاک رییس اجرایی باشگاه سلتیک، به کسی آسیب نرسیده اما این آتش سوزی به شدت خسارت وارد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در انفجار و آتش سوزی بامداد امروز چهارشنبه‌ی املاک گلاسکو "پیتر لاول" رئیس اجرایی باشگاه سلتیک، به کسی آسیب نرسیده است.

حوالی ساعت 1 بامداد امروز پولیس و خدمات اطفائیه به خاطر این آتش سوزی فراخوانده شدند. هشت موتر اطفائیه در جاده پیل به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان آتش را خاموش کردند اما تعدادی در ساعت 7 صبح در محل باقی ماندند.

خانواده لاول بدون آسیب از این ملک فرار کردند و پولیس اسکاتلند در حال بررسی علت آتش سوزی است.

سخنگوی سلتیک در خبرنامه‌ای که از سوی این باشگاه منتشر شده گفت: "ما می‌توانیم تأیید کنیم که به دنبال انفجار و آتش سوزی در اوایل صبح امروز، خانواده وی [لاول] مجبور به ترک ملک شان شدند و به خانه و وسایل نقلیه پیتر لاول آسیب زیادی وارد شده است."

در همین حال سخنگوی پولیس اسکاتلند می‌گوید: "هیچ کس آسیب ندیده و افسران در حال حاضر با سازمان آتش نشانی و خدمات امداد و نجات اسکاتلند در حال بررسی علت آتش سوزی هستند."

این در الیست که پیتر لاول قرار است این تابستان از سمت‌اش استعفا نماید و جای خود را به دومنیک مک کی مدیر عامل سابق راگبی اسکاتلند بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала