Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه تابستانی رئال مادرید: فقط فروش، قرضی نه

© REUTERS / Juan MedinaSantiago Bernabeu stadyumu
Santiago Bernabeu stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد تا در تابستان اکثر بازیکنان قرضی خود را به فروش برساند تا بتواند مخارج خریدهای جدید را تأمین کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید قصد دارد در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی رویکرد خود را در مورد عوض کردن تغییر دهد، زیرا آنها به دنبال قرض دادن بازیکنانی نیستند که در ترکیب تیم اصلی نخواهند بود.

دلیل این کار، تأمین بودجه برای خریدهای جدید و تولید هرچه بیشتر پول می‌باشد.

اعتقاد بر این است که فلورنتینو پرز تابستان امسال به کیلیان امباپه به عنوان هدف شماره یک خود چشم دوخته، اما مُهاجم پاری‌سن‌ژرمن علی‌رغم تنها یک سال مانده به قراردادش، ارزان نخواهد آمد.

این تغییر در برنامه ریزی به این معنی است که تعدادی از بازیکنانی که در حال حاضر توسط رئال مادرید به عنوان قرضی داده شده‌اند می‌توانند در پنجره آینده جدا شوند. در این فهرست می‌توان به براهیم دیاز (قرضی در میلان)، گرت بیل (تاتنهام)، دنی سبایوس (قرضی در آرسنال)، خسوس وایخو (قرضی در گرانادا)، لوکا یوویچ (قرضی در اینتراخت فرانکفورت) و کوبو (قرضی در ختافه) اشاره کرد. البته هزینه ترکیبی فروش 7 ستاره (براهیم دیاز، گرت بیل، ایسکو، دنی سبایوس، لوکا یوویچ، تاکفوسا کوبو و خسوس وایخو) برای تأمین بودجه کیلیان امباپه در نظر گرفته شده که تا هنوز در مورد شرایط جدید با تیم فرانسوی توافق نکرده است.

در میان ستاره‌های قرضی، براهیم دیاز یکی از موفق‌ترین دوره‌های قرضی را داشته اما هنوز هم با انتقال تابستانی ارتباط دارد زیرا او علاقمند به ماندن در میلان است.

با محرومیت از هرگونه تغییر مُهم مانند سرمربی جدیدی که می‌خواهد به آنها فرصتی بدهد، بعید به نظر می‌رسد که این بازیکنان آینده‌ای در رئال مادرید داشته باشند، زیرا این باشگاه قصد دارد در آینده بازی‌های خود را در ورزشگاه جدید انجام دهد.

 

اودگار استثنا

البته برخی موارد استثنایی نیز وجود دارد که مارتین اودگارد اصلی‌ترین آن است.

هافبک نارویژی که در حال حاضر به صورت قرضی در آرسنال به سر می‌برد، انتظار می‌رود فصل آینده در ترکیب اصلی تیم رئال قرار بگیرد، به خصوص با توجه به این‌که ایسکو می‌تواند در حال جدایی باشد.

انتظار می‌رود قرض دیگری برای راینیر خسوس که این فصل به سختی در بوروسیا دورتموند بازی کرده، اتخاذ شود در حالی‌که احتمالا آ اس رُم بورخا مایورال را به طور دائم به خدمت خواهد گرفت.

رئال مادرید همچنین به دنبال انتقال گرت بیل است که نتوانسته در باشگاه تاتنهام هاتسپور زمان کسب کند. او به پایتخت اسپانیا باز خواهد گشت و سپس در باره آینده‌اش تصمیم گرفته خواهد شد تا او پیش از اجازه رفتن رایگان به فروش برسد. در صورتی‌که باشگاهی برای پرداخت دستمزد 650 هزار پوند در هفته برای او پیدا شود، ستاره ولزی در تابستان فروخته خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала