Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رافائل مارکز در آستانه بازگشت به بارسا

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
چند هفته پیش رافائل مارکز ملی پوش سابق مکزیک اظهار داشت که او در تابستان امسال در نقش مربیگری در آکادمی جوانان به بارسلونا باز خواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ رافائل ماركز به عنوان يكی از بزرگترين فوتباليست‌های مكزيكی در تمام دوران شناخته می‌شود، در طول هفت سال حضور در كمپ نو ميراثی به جا گذاشت. ملی پوش سابق پس از این‌که بارسا در فینال آرسنال را شکست، اولین بازیکن مکزیکی بود که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردید. او در سال 2010 کمپ نو را ترک کرد و احتمال می‌رود تابستان امسال برگردد.

گفته می‌شود او اما این بار قرار است به عنوان مربی اکادمی جوانان به این باشگاه بازگردد.

لاسکستا رییسی که اخیرا منصوب شده قرار است با خوان لاپورتا دیدار نماید و در این مورد گفتگو نماید تا مارکز هدایت تیم زیر 19 سال را به عهده بگیرد.

 

زندگی پس از بازنشستگی

در سال 2015 مارکز به تیم اطلس، لیگ محل کارش در سال 1996، بازگشت و سه سال بعد بازنشستگی خود را اعلام کرد. پس از بازنشستگی، مدیر ورزشی در اطلس به او داده شد و او این سمت را تا می 2019 پیش برد. مارکز پس از گرفتن مجوز، مسئولیت تیم زیر 16 سال رئال سوسیه داد و سپس "دپورتیوا آلکالا" یک باشگاه دسته سوم اسپانیا را بر عهده داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала