Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: باید تیمی بسازیم که در لیگ قهرمانان و لالیگا بتوانیم رقابت کنیم!

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
رئیس باشگاه بارسلونا گفته که تابستان پیش رو در نوکمپ تغییرات زیادی ایجاد خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، خوآن لاپورتا، رییس بارسلونا اذعان کرد که این باشگاه به پایان یک دوره رسیده است و زمان تصمیم گیری های بزرگ فرا رسیده است.

Las banderas ondean a media asta en el Camp Nou para despedir a Maradona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
کومان، مسی و... دغدغه تابستانی لاپورتا برای تابستان

او که اخیراً پس از برکناری بارتومئو به عنوان رئیس جدید بارسلونا انتخاب شده بود، به صراحت اعلام کرد که از برقراری تماس های بزرگ خجالتی نخواهد داشت.

رییس باشگاه کاتالانی‌ها در این باره بیشتر صحبت کرد و گفت:«من گفتم که در پایان فصل بسته به عملکرد و نتایج تیم به تیم نگاه می کنم. ما کوپا دل ری را برنده شدیم و به این پیروزی بسیار افتخار می کنیم، اما خیلی زود از لیگ قهرمانان حذف شدیم و از نظر من لالیگا به طور خیلی بدی از دست رفته است.»
لاپورتا در ادامه گفت:«از هفته آینده مجموعه‌ای از تصمیمات را خواهید دید که باید اتخاذ شوند، ما آنها را اطلاع خواهیم داد. باید سخت کار کنیم و به طور موثر یک تیم رقابتی بسازیم که بتوانیم در لیگ قهرمانان و لالیگا رقابت کنیم. واضح است که در بارسا به پایان یک دوره رسیده ایم و تیم نیاز به بازسازی دارد. در این مسیر، مطمئن باشید کارهایی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.»

با سقوط اخیر کاتالان‌ها در رقابت کسب عنوان قهرمانی لالیگا، فشارها بر روی رونالد کومان افزایش یافته است و سرمربی هالندی می‌تواند به زودی هفته آینده خود را خارج از قرارداد با آبی اناری پوشان بیابد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала