Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لحظه‌ای را تصور کنید که من و لوکاکو با هم در زمین هستیم

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
مهاجم سابق تیم اینتر درباره شباهت‌هایش با روملو لوکاکو، مهاجم موفق فعلی اینتر صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آدریانو مهاجم سابق اینتر گفت که روملو لوکاکو او را به یاد خودش می آورد. ملی پوش 39 ساله سابق برازیل در سال 2001 از فلامنگو به اینتر پیوست و 177 بازی با پیراهن نراتزوری انجام داد.

لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
جریمه مهمانان مراسم جشن تولد لوکاکو در میلان

وی پس از به ثمر رساندن 74 گل برای اینتر، از این تیم جدا شد و در فیورنتینا، پارما و رم در سری آ حضور پیدا کرد. آدریانو به فیزیک و پای چپ قدرتمندش معروف بود و ستاره سابق گفت لوکاکو او را به یاد خودش می آورد.

آدریانو به گاتزتادلواسپورت گفت:«روملو از همه نظر بسیار شبیه من است. نه تنها از نظر قدرت بدنی و پای چپ، بلکه همچنین برای فروتنی اش و پیوند عمیق با خانواده. او یک بازیکن منحصر به فرد و فنی است، هیچ کس نمی تواند مانع او شود.»
او در ادامه هچنان به ستایش از لوکاکو پرداخت و گفت:«لحظه ای را تصور کنید که من و او با هم در زمین هستیم … ماما میا! ما از طریق یک برنامه در اینستاگرام که در زمان قرنطینه توسط باشگاه اینتر برگزار شد، ملاقات کردیم و قبلا هرگز صحبت نکرده بودیم.»
مهاجم پیشین اینتر در پایان اظهار داشت:«از آن روز به بعد ما با هم پیام رد و بدل می کردیم، او همچنین به پرتغالی هم صحبت می كند. او یک وزنه درون زمین است و انسانی باورنکردنی بیرون زمین است. من بسیار افتخار می کنم که او وارث من شده است.»

مهاجم اسبق اینتر که اکنون دوباره در کشورش برزیل زندگی می‌کند، هنوز هم به عنوان یک هوادار پر و پا قرص، اینتر را دنبال می کند و از قهرمانی این تیم در اسکودتو خوشحال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала