Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیجان امباپه از دعوت بنزما به تیم ملی فرانسه + عکس

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی از دعوت کریم بنزما به تیم ملی این شکور به وجد آمد و هیجان خود از این اتفاق را به اشتراک گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، تصویر اینکه کریم بنزما و و کیلیان امباپه در کنار یکدیگر در تیم ملی فرانسه بازی می‌کنند چشم‌اندازی است که برای بسیاری از هواداران این تیم ممکن نبود اما با دعوت بنزما از سوی دیدیه دشان این اتفاق رخ خواهد داد.

کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه   ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
شماره پیراهن بنزما مشخص شد + عکس

در همین رابطه، نشریه اسپاینایی «مارکا» اعلام کرد پیش از این تصور بازی بنزما و امباپه در تیم رئال مادرید ایجاد شده بود. رئال مادرید چندین فصل است تلاش می‌کند تا امباپه را از پاری‌س‌جرمن جذب کند اما باشگاه فرانسوی اجازه جدایی به آقای گل جام جهانی 2018 روسیه را نمی‌دهد.

 اولین بار پس از آنکه بنزما در سال 2015 به تیم ملی فرانسه دعوت شد، این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در جمع خروس‌ها داشت. امباپه در واکنش به دعوت بنزما به تیم ملی فرانسه با انتشار پستی در اینستاگرام هیجان خود از حضور بنزما در تیم ملی کشورش را با همگان به اشتراک گذاشت.

مهاجم پی‌اس‌جی تصویری را از هر دو بازیکن را در لباس تیم ملی فرانسه منتشر کرد که در کنار هم جشن می‌گرفتند. این دو مهاجم آماده هنوز در کنار یکدیگر بازی نکرده‌اند انتشار تصویر مشترک توسط آنها توسط امباپه نشان می‌دهد که فاتح جام جهانی 2018 روسیه مشتاقانه منتظر است تا سرانجام فرصت بازی در کنار بنزما را به دست آورد.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала