کرونا در افغانستان/ ثبت 453 مورد جدید و مرگ ده بیمار در شبانه‌روز گذشته

© https://twitter.com تطبیق واکسین کرونا در افغانستان
 تطبیق واکسین کرونا در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
عضو شوید
وزارت صحت عامه اعلام کرده که با اضافه شدن 453 بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران COVID-19 در کشور، به 64 هزار و 575 تن افزایش یافته است.

وزارت صحت عامه امروز (چهار‌‌شنبه) اعلام کرد که در شبانه‌ روز گذشته، سه هزار و 62 نمونه مشکوک ویروس کرونا در آزمایشگاه‌های این وزارت در سراسر کشور، تست شده که نتیجه آزمایش 453 تن مثبت بوده است.

پزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
کشف ژن‌هایی که خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهند

وزارت صحت عامه اعلام کرد که با اضافه شدن این تعداد بیمار جدید، شمار مجموعی مبتلایان به بیماری‌ COVID-19  در سراسر کشور، به 64 هزار و 575 تن رسیده است.

هم‌چنین وزارت صحت عامه اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته، ده بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده و اکنون، شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در کشور، دو هزار و 772 تن رسیده است.

این وزارت اضافه کرده که در شبانه روز گذشته، 411 بیمار مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته و اکنون شمار بهبودیافتگان به 55 هزار و 529 تن رسیده است.

افغانستان در حال حاضر با موج سوم کرونا درگیر است.

این در حالی است که سایر کشورها با موج چهارم کرونا دست به گریبان هستند. از سوی دیگر، کواکس یا اتحادیه جهانی دسترسی کشورهای فقیر به واکسین اعلام کرده‌است که به دلیل ممنوعیت صادرات واکسین از سوی دولت هند، قادر به تأمین واکسین مورد نیاز طبق برنامه‌ریزی قبلی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала