Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داگلاس کاستا در راه بازگشت به برزیل

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Brazil's Douglas Costa during the friendly football match between the Russian and Brazilian national teams. File photo
Brazil's Douglas Costa during the friendly football match between the Russian and Brazilian national teams. File photo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
داگلاس کاستا قصد دارد در تابستان امسال یوونتوس را ترک نموده و با یک قرارداد قرضی دیگر به "گرمیو" برگردد.

به گزارش اسپوتنیک؛ توتومرکاتو وب ادعا می‌کند که داگلاس کاستا ستاره یوونتوس، که در حال حاضر در بایرن مونیخ به سر می‌برد تابستان امسال به کشورش برزیل باز می‌گردد.

این وینگر یک سال دیگر از قراردادش با بیانکونری باقی مانده و بعد از یک فصل ناموفق با سرخ‌ها در بوندس لیگای آلمان، بازگشت.

داگلاس کستا بخشی از برنامه در ورزشگاه آلیانز نیست و شایع است که نماینده و خانواده بازیکن در مورد انتقال به گرمیو با بیانکونری به توافق رسیده‌اند. او باید به همان فرمولی برود که تابستان گذشته او را به بایرن برگرداند.

این بازیکن 30 ساله در این دوره تنها 11 بار در بوندس لیگا بازی کرده و یک گل و یک پاس گل داشته است.

او در جنوری 2010 از گرمیو به شاختار دونتسک نقل مکان کرد و 11 سال را در فوتبال اروپا گذرانده است.

او پنج قهرمانی اوکراین را با شاختار بدست آورد، قبل از این‌که سه قهرمانی بوندس لیگا را با بایرن و سه اسکودتی را با یوونتوس بدست آورد.

داگلاس کاستا همچنین در دوره حضورش در ایتالیا و آلمان قهرمان جام حذفی ایتالیا و جام حذفی آلمان شده و این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال فیفا را با باواریایی‌ها سپری کرده است.

ملی پوش سابق تیم ملی برزیل، پس از 103 بازی با بانوی پیر، یوونتوس را ترک می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала