Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان در تلاش رسیدن به یورو؛ راموس دوباره پا به توپ شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
راموس دو روز قبل از بازی با ویارئال در آخرین هفته از رقابت‌های لالیگا با گروه تمرین کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید پیش از بازی روز دوشنبه این تیم مقابل ویارئال، به همراه سایر هم تیمی‌هایش به تمرینات بازگشت. زین الدین زیدان روز پنجشنبه جلسه تمرینی قبل از پایان فصل را نظارت کرد، جلسه‌ای که بدون حضور دنی کارواخال، لوکاس وازکز و فرلاند مندی مصدوم و همچنین تونی کروس که با کوید -19 دست و پنجه نرم می‌کنند، برگزار شد.

روز چهارشنبه راموس پس از کار جداگانه در زمین، قدم حیاتی دیگری در جهت بهبودی خود برداشت. کاپیتان رئال به شیوه خستگی ناپذیر در تلاش است تا به موقع برای مسابقات قهرمانی اروپا که ماه آینده آغاز می‌شود، بهبود یابد.

بعید به نظر می‌رسد که زیدان پس از شکست اخیر مصدومیتش در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی، روی راموس برای بازی روز شنبه در استادیوم آلفردو دی استفانو حساب کند.

ناچو فرناندز و ادر میلیتائو در غیاب کاپیتان‌اش قدم برداشته‌اند، در حالی‌که رافائل واران که در سه بازی اخیر لالیگا و بازی برگشت با چلسی به دلیل آسیب دیدگی عضله غایب بود و نیز در آخرین بازی نیز در اختیار زیدان نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала