Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمان جایگزین رونالدو در یوونتوس؟

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
گفته می‌شود آنتوان گریزمان مهاجم بارسلونا می‌تواند در پایان فصل جایگزین کریستیانو رونالدو در یوونتوس شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ روزنامه اسپورت در گزارشی مدعی شده که بلوگرانا در تابستان امسال به دنبال ایجاد انقلابی در تیم است و یکی از بازیکنانی که خوان لاپورتا رئیس باشگاه می‌خواهد بفروشد آنتوان گریزمان بازیکن ملی پوش فرانسوی است.

این روزنامه ادعا می‌کند یوونتوس مقصد احتمالی مُهاجم سابق اتلتیکو مادرید است، به خصوص اگر رونالدو تورین را ترک کند.

گزارش‌ها حاکی‌ست که رونالدو قصد دارد تابستان امسال نقل مکان کند اما حضور در لیگ قهرمانان می‌تواند هم برای فوق ستاره پرتگالی و هم برای گریزمان تعیین کننده باشد.

هزینه‌ها و اراده گریزمان نیز سهم عمده‌ای در یک عملیات پیچیده برای بانوی پیر دارد و حضور در یک مسابقه معتبر به هر صورت لازم خواهد بود.

گریزمان تا جون 2024 با بلوگرانا قرارداد دارد و بیانکونری قادر نیست بازیکنان را با عقد قرارداد دائمی به خدمت بگیرد.

این گزارش ادعا می‌کند بانوی پیر می‌تواند به دنبال یک معامله قرضی و پرداخت کامل حقوق و دستمزد باشد اما مشخص نیست که آیا گریزمان برای رفتن به دور از نو کمپ راضی است؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала