Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره تیم ملی آرژانتین به مسی: به یکی از این سه تیم برو

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
ماریو کمپس ستاره سال های دور تیم ملی فوتبال آرژانتین به کاپیتان آلبی سلسته توصیه جالبی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریو کمپس وینگر دهه 70 و 80 تیم ملی فوتبال آرژانتین که اصلی ترین عنصر قهرمانی این تیم در جام جهانی 1978 به میزبانی سرزمین نقره به حساب میرود در مورد وضعیت لیونل مسی اسطوره بر حال و کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی آرژانتین با مارکا صحبت کرده است.

لیونل مسی هفته های پایانی قراردادش با بارسلونا را می گذراند و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده خود دارد.

ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین به کاپیتان بارسلونا توصیه کرده که مسیر جدیدی را امتحان کند.

 "مسی باید دوباره به گواردیولا ملحق شود، به نظرم او باید به پاری سن ژرمن یا بایرن مونیخ بپیوندد. این باشگاه ها هم پول دارند و هم بازیکنانی مناسب برای کسب موفقیت. (البته) مدیران بایرن مونیخ با سرشان فکر می کنند، نه با موجودی حساب باشگاه، به همین دلیل است که هرگز چنین دستمزد بالایی به یک بازیکن پرداخت نخواهند کرد. 

مسی تکه تکه شده، او در بارسلونا کاملا راحت است اما می داند که شانسش برای بردن دوباره لیگ قهرمانان اروپا همراه با این تیم، پایین است. لئو طی سال های اخیر همراه با بارسلونا همیشه خیلی زود از رقابت های اروپایی حذف شده و این باشگاه به خاطر مشکلات اقتصادی، کار بسیار دشواری برای ساختن یک تیم برنده جدید دارد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала