امریکا: شواهدی از آزمایشگاهی بودن ویروس کرونا بدست آمده است

© Flickr / NIAIDامریکا: شواهدی از آزمایشگاهی بودن ویروس کرونا بدست آمده است
امریکا: شواهدی از آزمایشگاهی بودن ویروس کرونا بدست آمده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا شواهدی از سرچشمه آزمایشگاهی ویروس کرونا بدست آوردند.

سرچشمه تازه ای پیدایش ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2020
سرچشمه تازه ای پیدایش ویروس کرونا 
به گزارش اسپوتنیک، جمهوری خواهان کمیسیون اطلاعات مجلس نمایندگان ایالات متحده گفتند، که شواهد مستدل قوی وجود دارد که نشان می دهد همه‌گیری کووید - 19 می تواند به دلیل نشت از انستیتوی ویروس شناسی ووهان باشد.

بر پایه گزارشی، که در ویب سایت این کمسیون منتشر شده است، عدم همکاری چین مانع تلاش های بین المللی برای شناسایی منبع واقعی ویروس شده است.

جمهوری خواهان به عنوان شواهد اطلاعات مربوط به ظهور عفونت ها به دلیل نشت از آزمایشگاه های پژوهشی به هشدار دیپلمات های امریکایی در چین در سال 2017 مبنی بر اینکه در ووهان تحقیقات خطرناکی درباره ویروس های کرونا بدون رعایت پروتکل های ایمنی الزامی در حال انجام است، اشاره کردند.

این نشریه همچنین خاطر نشان می کند، که در برخی از محققان آزمایشگاه در پاییز سال 2019 نشانه مشخصه بیماری پدیدار شد. افزون بر این، جمهوری خواهان به مشارکت ارتش چین در این موسسه در ووهان اشاره کردند.

یادآوری می کنیم، که سازمان بهداشت جهانی در ماه مارچ نسخه کامل گزارش یک گروه بین‌المللی از کارشناسان را در بازدید از شهر ووهان برای شناسایی سرچشمه ویروس کرونا منتشر کرد. در آن گزارش، نشت کووید - 19 از آزمایشگاه بسیار دور خوانده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала