Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام احساسی فاتح جام جهانی 2014 پس از وداع با دنیای فوتبال + عکس

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر سامی خدیرا
سامی خدیرا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
سامی خدیرا هافبک آلمانی هرتابرلین اعلام کرد که در پایان فصل از کفش‌هایش خواهد آویخت.

به گزارش اسپوتنیک، سامی خدیرا، بازیکن سابق تیم ملی آلمان در پایان این فصل بوندس‌لیگا که روز شنبه برگزار خواهد شد برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

Deutscher Fußball-Nationalspieler Sami Khedira (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2021
فوری؛ سامی خدیرا از فوتبال خدا حافظی کرد
او سابقه بازی در تیم‌های رئال‌مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، به صورت رسمی از دنیا فوتبال خداحافظی کرد. خدیرا پس از اعلام بازنشتگی در صحبت با خبرنگاران گفت:«مرحله واقعاً سختی است، اما تنها تصمیم درست همین است. 15 سال فوتبال حرفه‌ای اثر خود را گذاشته است.»
خدیرا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:«سختی‌ها، درد و رنجی که متحمل شده‌ام در نهایت ارزشش را داشته است. در عین حال باید بگویم که شغل فوتبال حرفه‌ای بسیار سخت و طاقت‌فرساست

خدیرا در مسیر حرفه‌ای خود در فوتبال باشگاهی، 481 بازی انجام داده و 50 گل زده است. سامی همراه تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 عنوان قهرمانی را به دست آورد. آخرین بازی او هم در جام جهانی 2018 بود که تیم ملی آلمان در یک بازی ضعیف با دو گل مغلوب کره‌جنوبی شد و از مرحله گروهی رقابت‌ها کنار رفت.

او در دوران بازیگری‌اش در آلمان، ایتالیا و اسپانیا جام‌های زیادی را فتح کرد و امروز اعلام کرد که پس از 15 فصل از فوتبال خداحافظ خواهد کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала