Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی آماده شکستن سکوت در مورد آینده

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا آماده است تا در مورد آینده‌اش سکوت خود بشکند.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در انتخابات ریاست باشگاه، بیشتر نامزدی خود را بر اساس رابطه نزدیک با لیونل مسی و توانایی نگه داشتن او در نیوکمپ بعد از انقضا قراردادش در 30 جون 2021 بنا نهاد و ما در آستانه حل مسئله هستیم زیرا بازیکن تصمیم گرفت سکوت خود را بشکند.

خواه مسی بماند یا نماند، بارسلونا در پایان یک چرخه شگفت انگیز به سر می‌برد، آنها باید تیم خود را از نو بسازند و امور مالی خود را به طور همزمان تثبیت کنند، با این وجود مسی با وجود سال‌های پیشرفتش، یکی از مهمترین موارد سابق است.

مسی مصاحبه‌ای با روزنامه آرجانتینی، اوله انجام خواهد داد که در آن می‌تواند بفهمد در بارسلونا خواهد ماند یا نه.

لاپورتا در جلسه‌ای قول داده بود که اولویت برای تابستان ساختن یک پروژه ورزشی رقابتی باشد، به خصوص که بارسلونا در این دوره فقط موفق شد جام کوپا دل ری را بدست آورد و از لیگ قهرمانان و لالیگا سانتاندر فاصله زیادی گرفت.

علاوه بر برنامه‌های داخلی خود، از مسی همچنین در مورد شرکت در مسابقات آینده کوپا آمریکا و این‌که آیا در نهایت می‌تواند یک قهرمانی را با آلبی سلسته بالای سر ببرد سوال خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала