امریکا قاتلان مسلکی را در سراسر جهان اعزام نموده است

© Flickr / Expert Infantryسرنوشت المناک سابقه داران جنگ امریکایی
سرنوشت المناک سابقه داران جنگ امریکایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
امریکا قاتلین مسلکی " اردوی بی نام" را در سراسر جهان استخدام نموده است.

به گزارش اسپوتنیک مجله امریکایی نیوزویک که در هفته جاری منتشر شد، در آن نشان داده شد که هدف واقعی عملیات مخفی ارتش آمریکا چیست. این مساله با واکنش های مختلف مردم روبرو گردید.

کارشناسان روسی به این نظر اند که ارتش مخفی ایالات متحده که امروزه حدود 60 هزار مبارز از جبهه نامرئی است، در واقع یک مجتمع آدم کشان خصوصی است. اینها شرکت ها، شراشکا و افراد بی شماری هستند که ده ها پاسپورت جعلی دارند که در بخش نظامی به اساس قرارداد کار می کنند. نه کنگره، نه سنا و نه سیستم قضایی امریکا از فعالیت آنها خبر ندارند. آنها هر کاری که بخواهند انجام میدهند، نهادهای دولتی که از آنها حمایت می کنند هیچ ارتباطی با آنها ندارند.

چینی ها توجه خود را به نفاق طاقت فرسای شرکای امریکایی خود جلب کردند. در حالی که سیاستمداران ایالات متحده بی وقفه سخنرانی های را در مورد اخلاق برای همه جهان می خوانند، نیروهای مخفی امریکایی آشکارا کنوانسیون ژینو و همه قوانین جنگ تمدن را نادیده می گیرند.

اسرار اردوی 60 هزاری بی نام امریکا افشا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
اسرار اردوی 60 هزاری بی نام امریکا افشا شد

کاربر Weibo خشمگین شده می گوید: "آیا این نقض نظم عمومی جهان نیست؟ آیا این نقض حقوق بشر نیست؟ <...> اصطلاحاً صداقت و عدالتی که ایالات متحده تبلیغ می کند چیست"؟

جالب ترین چیز واکنش مردم امریکا بود. در حین حال، اطلاعات بدست آمده توسط نیوزویک با تصویر درخشان جنگجوی امریکایی که ارزشهای دموکراسی را برای مردم جهان به ارمغان می آورد، تفاوت چشمگیری دارد. به گفته نویسنده ، اکثر مزدوران مخفی پنتاگن نیروهای ویژه سابق هستند. کشتار بی رویه غیرنظامیان، شکنجه، آدم ربایی، خرابکاری و حملات تروریستی - طیف گسترده ای از جنایات جنگی وظیفه آنها می باشد.

یکی از مفسران مقاله گفت: "در مقایسه با این، روسیه و چین فقط یک مشت آماتور هستند، اما پنتاگن و CIA همه چیز را روی آنها می اندازند، فقط برای اینکه توجه سرویس های اطلاعاتی امریکا را جلب کنند. "نیوزویک باید جلوی مخفی کردن اسرار دولتی را بگیرد." بسیاری از امریکایی ها این سؤال را از خود می پرسند: چگونه ممکن است چنین مقاله ای - "روزنامه نگاری در آستانه خیانت" - در یک نشریه مشهور منتشر شود؟

سؤال در واقع جالب است. از یک سو، این واقعیت که امریکایی ها در حال سازمان دادن پاچ نظامی، حملات تروریستی و خرابکاری در سراسر جهان هستند ، همیشه به ویژه پنهان مانده است. روزنامه گاردین بریتانیا ده سال پیش درباره نیروهای سایبری امریکایی و حملات روحی اطلاعاتی آنها به سبک "من دختر یک افسر هستم ، همه چیز خیلی ساده نیست" نوشت. ماجرای نیروهای ویژه "نامرئی" امریکایی در افریقا با موفقیت توسط Politico بررسی شد.

Свежевыкопанный картофель - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2016
اسرار محرم اردوی صحتمند سوریه

باراک اوباما ، برنده جایزه صلح نوبل، از ابتدای ریاست جمهوری خود مرتبا دستور حملات سایبری گسترده به زیرساخت های مهم در سراسر جهان را صادر کرده است.

مشهورترین خرابکاری دیجیتال اآمریکایی ها ایجاد ویروس رایانه ای استاکس نت بود که توسط سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده و اسرائیل نظارت می شد. وی نه تنها سانتریفیوژهای هستوی ایران را متوقف كرد و تهدیدی مرگبار برای مردم و طبیعت ایجاد نمود، بلكه متعاقباً در سراسر جهان به هیجان آمد.

قاسم سلیمانی جنرال ایرانی سال گذشته نیز توسط ارتش امریکا به شکلی نمایشی، بی رحمانه، در برابر چشم همه جهان در بغداد کشته شد. اگر هر کشور دیگری چنین کاری انجام می داد، امریکایی ها بلافاصله آن را به تروریسم بین المللی متهم می کردند.

از طرف دیگر، مقاله نیوزویک مملو از جزئیات مشخصی از نحوه انجام فعالیت های جنایتکارانه مزدوران است. نویسنده با استفاده از مثالهای افسران اطلاعاتی ، از جمله دستگیرشدگان در روسیه و چین، در مورد تحولات جدید در زمینه تکنالوژی، رمزگذاری مخفی، اسناد جعل و جعل بیومتریک صحبت می کند. خلاصه، همه ظرافت های صنایع دستی را می دهد.

ترورهای هدفمند؛ قربانیان مشهور و قاتلان پنهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
ترورهای هدفمند؛ قربانیان مشهور و قاتلان پنهان

دلیل انتشار احتمالاً این است كه امروز ارتش مخفی نه تنها در خارج از كشور ، بلكه در ایالات متحده نیز فعالیت می كند. در اینجا ، شهروندان امریکایی هدف او قرار می گیرند. این همان هیجان انگیز بودن تحقیق است. این امر نه به دلیل نگرانی برای خارجیانی که در مقیاس صنعتی توسط نظامیان آمریکایی در جایی کشته می شوند ، بلکه به دلیل ترس از جان آنها.

روزنامه نگار ویلیام آرکین فعالیت های یکی از کارمندان یکی از دفاتر خصوصی را که در مریلند واقع شده توصیف می کند. این کارت شناسایی جعلی، لیسنز دریوری ، صورتحساب در مقیاس صنعتی را تهیه، تاریخچه اعتبار را جعل می کند - به طور خلاصه افسانه های برای ارتش مخفی می سازد. کمی بیشتر از همه در این روند وزارت امور خارجه ، بانک ها، دولت های ایالتی، شرکت های بیمه، وزارت دفاع کاملا غیرقانونی درگیر هستند.

آرکین اشاره می کند که دارندگان پاسپورت های جعلی نیز در داخل ایالات متحده کار می کنند و فعالیت های شهروندان امریکایی را بررسی می کنند. مفسران سؤال منطقی می پرسند: "آیا می توان اطمینان داشت که دولت بایدن ارتش مخفی علیه مخالفان سیاسی خود -" تندروها "و" برتری طلبان سفید "تحریک نخواهد کرد؟"

اخیراً ، امریکایی ها واقعاً سوالات زیادی را برای مقامات جمع کرده اند. تعداد قتل ها در این کشور با سرعت بی سابقه و در حال رشد است که اکثر آنها کشف نشده باقی مانده اند. نه تنها شهروندان عادی بلکه روزنامه نگاران ، فعالان سیاسی ، دانشمندان نیز می میرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала