Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس‌های مداوم رونالدو با سولسشر؛ شیاطین سرخ به دنبال بازگشت مرد بزرگ

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو و اوله گونر سولسشیر با هم همیشه در تماس هستند و گفته می‌شود که منچستر یونایتد می‌خواهد مرد بزرگ را برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو در حالی قصد جدایی از یوونتوس را دارد که آنها در سری آ درگیر هستند در حالی‌که بازگشت جذاب وی به منچستر یونایتد در پنجره نقل و انتقالات مطرح شده است.

در حالی‌که منچستریونایتد به بررسی وضعیت او در یوونتوس ادامه می‌دهد، اوله گونر سولسشیر با کریستیانو رونالدو در ارتباط است.

آینده افسانه فوتبال با تلاش غول ایتالیایی در سری آ مبهم است. اولین فصل آندریا پیرلو به عنوان مربی فاجعه بود که آنها از اسکودتو به شکل عجیبی دور شدند.

اینترمیلان به مقام قهرمانی رسیده اما یووه حتی ممکن است در این فصل حتی راهی لیگ قهرمانان نشود.

با یک بازی مانده، بانوی پیر در رده پنجم و یک امتیاز کمتر از ناپولی در رده چهارم قرار دارد در حالی که تصور بازی رونالدو در لیگ اروپا غیر قابل تصور است.

یووه همچنین سالانه 30 میلیون یورو دستمزد رونالدو 36 ساله می‌پردازد، این رقم غیرممکن است که بدون فوتبال لیگ قهرمانان فصل آینده مدیریت شود.

این بدان معناست که همه طرفین می‌توانند در مورد جدایی توافق کنند و یونایتد وسوسه شده تا بازیکن ملی پوش پرتگالی را که با این باشگاه به شهرت رسیده، برگرداند.

طبق گزارش "اتلتیک" رونالدو با مربی شیاطین سرخ سولشیر در ارتباط است - که برای بازگرداندن هم تیمی سابق‌اش آزاد است.

توافق وجود دارد که این به هیچ وجه انتقال ارزان برنده 5 بار توپ طلا را پیش رو نخواهد داشت که انتظار می‌رود دستمزدهای هنگفتی بپردازد که مبلغ 350.000 پوند در هفته برای دیوید دخا باشد. اما یووه با توجه به این‌که قرارداد رونالدو در سال 2022 به پایان می‌رسد و جاه طلبی آنها برای تخفیف قبض دستمزد، می‌تواند یک پیشنهاد انتقال نسبتاً کم را وسوسه کند.

با این حال، ارزش تجاری ستاره غول پیکر پرتگالی باعث می‌شود که یونایتد با توجه به زندگی جهانی او بیشتر اغوا شود.

با وجود نزدیک شدن به اواخر 30 سالگی، به نظر می‌رسد رونالدو عجله‌ای برای تماس با زمان حرفه‌ای خارق العاده خود ندارد و اصرار دارد که می‌تواند برای سال‌های آینده بازی کند. در واقع قدرت او در مقابل دروازه با 36 گل در 44 بازی در این فصل کم نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала