Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله شبکه تلویزیونی رئال مادرید به داوران

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
شبکه رئال مادرید واکنش تندی به انتخاب داوران هفته پایانی لالیگا داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه لوئیز مونوئرا مونترو داور بازی رئال مادرید و ویارئال خواهد بود و دی بورخوس بنگوئچا سرپرستی اتاق داور ویدیویی را به عهده خواهد داشت.

آخرین باری که مونترو برای رئال سوت زد با پیروزی رئال مقابل الچه با نتیجه سه بر یک به اتمام رسید اما رئالی ها هنوز قضاوت جنجالی وی در سال 2019 مقابل سوسیه داد را از یاد نبرده اند که پنالتی رولی روی وینیسیوس را نگرفت و ملرو لوپز سرپرست اتاق داور ویدیویی در گوش او گفت:” همه چیز اوکی است، خوزه لوئیز!””

شبکه رئال مادرید که به نظر می رسد از شرایط داوری ها در این فصل خشمگین است در پیامی در مورد انتخاب داوران نوشت:

” کارلوس ولاسکو کاربایو رئیس کمیته داوران اسپانیا در هفته آخر ماشین خود را روشن کرد : خوزه لوئیز مونوئرا مونترو درون زمین و ریکاردو دی بورخوس بنگوئچا در اتاق داور ویدیویی قضاوت بازی رئال و لالیگا را در هفته مهم مسابقات به عهده دارند. خوزه لوئیز “همه چیز اوکی است” مونوئرا و دی بورخوس ضدرئالی قضاوت بازی را به عهده دارند. شاید یک تصویر زشت دیگر را هم شاهد باشیم که در اتاق داور ویدیویی در بازی ایبار و رئال از گل خوردن رئال خوشحالی کردند!”

در حقیقت در سال 2018 رئال در مقابل ایبار با نتیجه سه بر صفر شکست خورد که بعد از ان که مونوئرا به عنوان سرپرست اتاق داور ویدیویی  نظر داور را تغییر داد و گل را سالم اعلام کرد با همکارش حرکت “بزن قدش” را انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала