Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: رئال بدون من تیم بهتری خواهد بود

© REUTERS / SERGIO PEREZزين الدين زيدان، مدرب ريال مدريد
زين الدين زيدان، مدرب ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری امروز خود برای جدایی از مادرید چراغ سبز نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید روز شنبه قرار است در خانه به مصاف ویارئال برود و قبل از این دیدار سرمربی این تیم زین الدین زیدان به خبرنگاران پاسخ داد. اما همه منتظراند که پس از آن بازی، زیدان چه تصمیمی خواهد گرفت؟

زیدان در نشست خبری قبل از بازی اظهار داشت: "روز خاص است چون بازی آخر یک فصل دشوار است. می‌دانیم برابر چه تیمی بازی می‌کنیم، آنها فینالیست لیگ اروپا هستند و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز آخر فصل را هم به دست بیاوریم."

زیدان در مورد ساده بودن قهرمانی رئال و یا ادامه کار وی گفت: "مهمتر از هر چیزی تیم است و بازی مهمی که پیش رو داریم و باید سه امتیاز آنرا کسب کنیم. همه تمرکز ما روی بازی فرداست. فردا 90 دقیقه در بالاترین سطح خود بازی خواهیم کرد تا بتوانیم برای فتح لالیگا شانس داشته باشیم."

ارزیابی فصل: "4 سال پیش در هفته پایانی بر مالاگا پیروز شدیم و قهرمانی را گرفتیم. فردا احتمالا همان اتفاق تکرار خواهد شد، این زیبایی فوتبال اسپانیاست. من ارزیابی مثبت داردم چرا که بازیکنانم در زمین همه توان شان را گذاشتند. اگر قهرمان شویم، به تیم نمره 10 از 10 می‌دهم در غیر این صورت 9.5."

از زیدان در مورد تصمیم جدی وی برای جدایی پرسیده شد که او اظهار داشت: "گفتم که مهم بازی فرداست و بعدا در مورد آینده صحبت خواهیم کرد. همه انرژی مان باید صرف بازی با ویارئال شود و نه چیز دیگر. بعد از 37 هفته نباید وقت مان در مورد آینده من تلف شود."

صحبت نهایی با باشگاه: "خیر؛ فقط و فقط تمرکزم روی بازی فرداست."

رئال بدون زیدان، تیم بهتری خواهد شد؟ "در این تردیدی ندارم."

وضعیت هازارد و راموس: "هازارد امروز به خاطر مشکل جزئی تمرین نکرد. او فردا با ما نیست ولی راموس مصدومیتش رفع شده و در فهرست حضور دارد."

علاقمندی بازیکنان رئال به ادامه کار زیدان: "عاشق بازیکنانم هستم چرا که در زمین و در تمرینات، همه چیز شان را می‌دهند. آنها ناجی من هستند. این‌که آنها خواهان ادامه کار من هستند برای من به عنوان مربی اتفاق مثبت است. فردا حتی اگر قهرمان هم نشویم، نمی‌توان و نباید بازیکنان را سرزنش کرد. در فصلی که مصدومیت‌های زیاد و بیماری و چیزهای دیگری داشتیم، تلاش شان فوق العاده بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала