Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممکن است در فینال یورو لیگ مگوایر را نداشته باشیم

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اعلام کرد که به احتمال فراوان، هری مگوایر مدافع و کاپیتان این باشگاه، در فینال لیگ اروپا بازی نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا به مصاف ویارئال خواهد رفت. این اولین فینال اروپایی شیاطین سرخ در چهار سال گذشته است. اما پیش از این دیدار حساس، سولسشر حامل پیام خوبی برای هواداران منچستریونایتد نیست و اذعان کرد هری مگوایر وضعیت خوبی برای بازی کردن در فینال ندارد. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، سولسشر در این باره گفت: "او می‌تواند راه برود اما فاصله زیادی با دویدن دارم. اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم او شانس زیادی برای بازی کردن در فینال را نخواهد نداشت. اما همان طور که قبلا نیز گفته‌ام، من تا آخرین روز و آخرین جلسه تمرینی به او زمان می‌دهم. شاید تا آن موقع اتفاقات خوبی رخ داد. مصدومیت در حال بهبود یافتن است، اما طول می‌کشد تا لیگامنت‌های به روز اول بازگردند و شرایط بازی پیدا کند."

​سولسشر در ادامه نیز گفت: "هری شخص مهمی در رختکن است و لیدر این تیم می‌باشد. او هم چنان می‌خواهد تیم عملکرد خوبی در فینال داشته باشد. در هر صورت او روز فینال در رختکن خواهد بود و نقش لیدری خود را به خوبی ایفا خواهد کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала