Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا با بایرن خداحافظی کرد؛ مدافع اتریشی آغاز بخش یک رسانس در رئال مادرید

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
روزنامه آ.اس گزارش داده است که ئال مادرید فصل آینده با امباپه، آلابا، بلانکو، میگل گوتیرز و چند بازیکن دیگر چهره‌ای جدید به خود خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به این که تقریبا خرید داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ توسط رئال مادرید قطعی شده است و این بازیکن نخستین خرید فصل رئال خواهد بود، این بازیکن آخرین بازی اش را با پیراهن بایرن مونیخ پس از 9 سال حضور درخشان در این تیم انجام داد.

البته قبل از شروع دیدار امشب بایرن برابر فرایبورگ که آخرین بازی فصل بایرن مونیخ بود، مدیران قهرمان آلمان از چره هایی که از این تیم جدا خواهند شد، تقدیر کردند.

از هانسی فلیک گرفته تا بوآتنگ، آلابا و مارتینز که جدایی شان از بایرن مونیخ قطعی شده است.

در دقایقی پایانی بازی بود که آلابا تعویض شد و در لحظه ای احساسی او از هم تیمی هایش خداحافظی کرد تا آخرین دقایق حضورش در این تیم را تجربه کند.

با این حال نشریه آ. اس در مورد اینکه بازسازی رئال ماردید با داوید آلابا شروع میشود، گزارشی منتشر کرده است.

امروز بالاخره آخرین بازی فصل رئال مادرید انجام می شود و صرف نظر از این که رئال به قهرمانی برسد یا نرسد به تغییرات بزرگی نیاز است. رئال باید ترکیبش را بازسازی کند و ستارگانی که موفقیت های زیادی در این سالها کسب کرده اند باید به تدریج جای خود را به جوان ها بدهند.

بازییکنانی نظیر راموس، مودریچ، بنزما و مارسلو به سالهای پایانی فوتبال خود نزدیک می شوند و رئال مادرید هر چند که نمی خواهد تغییرات ناگهانی داشته باشد اما باید به تدریج این اتفاق صورت بگیرد.

رئال مادرید البته به خاطر بحران مالی ناشی از کرونا باید در هزینه هایش احتیاط کند. بودجه رئال مادرید به خاطر کرونا با 30 میلیون یورو کمتر از حد انتظار بسته شده است.

از سویی رئال باید دستمزدها را هم در نظر بگیرد. در حال حاضر 800 کارمند رئال مادرید 448 میلیون یورو دستمزد می گیرند. رئال امیدوار است که از فروش بازیکنانی نظیر بیل، یوویچ، مارسلو، ایسکو و سبایوس هم از پرداخت دستمزدشان خلاص شود و هم درآمدزایی کند. در مواردی نظیر واران، آسنسیو و هازارد نیز با پیشنهادی مناسب می توانند جدا شوند تا پول خریدهای جدید را جور کنند.

رئال بعد از مشخص کردن فروش ها و درآمدزایی کافی به سراغ خریدها می رود. خرید اصلی در تابستان، کیلیان امباپه است. مهاجم فرانسوی از تمدید با پی اس جی سر باز زده است و حالا پاریسی ها اگر در این تابستان حاضر به فروختنش به رئال نشوند، در تابستان بعدی او را رایگان از دست می دهند.

هالند نیز مثل امباپه دوست دارد به رئال مادرید ملحق شود اما رئال خریدنش را به سال 2022 موکول کرده است یعنی زمانی که رقم فسخ قراردادش به 75 میلیون یورو می رسد.

از سویی خرید آلابا مدافع اتریشی به رئال به صورت رایگان نیز نهایی شده است و این بازیکن سالی 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد تا جانشین راموس یا واران شود.

از سویی در مورد جوان تر ها نیز می توان به میگل گوتیرز در پست دفاع چپ و بلانکو در پست هافبک میانی اشاره کرد که ترکیبش را تقویت می کنند و اودگارد نیز از آرسنال برمی گردد.

به نظر نمی رسد که خرید دیگری هم در این تابستان در کار باشد چرا که درخشش بلانکو به طور مثال خرید کاماوینگا را متحول کرده است.

............................................................................................

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала