Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جذاب در حد فینال جام جهانی؛ همه نشریه‌های اسپانیایی معطوف به هفته پایانی لالیگا + عکس

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
امشب در چهارچوب هفته پایانی رقابت‌های لالیگا، چهره قهرمان فصل 2021-2020، مشخص می‌شود و دیدارهای رئال برابر ویارئال و اتلتیکومادرید برابر وایادولید، در حد فینال رقابت‌های جام جهانی جذاب خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لالیگا، یکی از جذاب‌ترین فصل‌های خود را در چند سال آخر برای هواداران فوتبال به رُخ کشیده و امشب پس از کش‌وقوس‌های فراوان، قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
ورزش
شب جذاب لالیگا؛ رونالدو برای رئال بازی میکند+عکس

دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید، شانس برنده شدن عنوان قهرمانی را دارد و رقابت بین تیم دو تیم مادرید بسیار جذاب است. روخی بلانکوس با 2 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید مدعی اصلی این رقابت‌ها اند و اگر شاگردان سیمئونه بلغزند و کهکشانی‌ها در بازی شان پیروز شوند، این تیم از عنوان قهرمانی دفاع خواهد کرد.
نشریه‌های اسپانیایی امروز به همین دو دیدار اختصاص یافته و جلدها اصلی آن‌ها با عکس‌های بازیکنان رئال مادرید و اتلتیکومادرید مزین شده است.
مارکا که یک نشریه مادریدی است، در این مورد نوشته است:" به سوی آن (جام)."

 

نشریه آ.اس از ایده "نپتون یا سیبلس" استفاده کرده است.

 

اسپورت اما که نشریه کاتالونیایی است، در مورد هفته پایانی رقابت‌های لالیگا، چنین تیتر زده اس:"پایان غم انگیز" که به وضعیت اسفبار بارسلونا اشاره دارد.

این سه نشریه کمتر با چنین رویکری چاپ شده اند و این موضوع نشان می‌دهد که هفته پایانی رقابت‎های لالیگا، در حد فینال جام جهانی جذب است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала