Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وتمام؛ دست زیدان به جام نرسید؛ پایان فصل هیجان انگیز لالیگا با قهرمانی اتلتیکو

© REUTERS / Christian HartmannAtlético de Madrid celebra la victoria
Atlético de Madrid celebra la victoria - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکومادرید در شبی نفس گیر و جذاب به مقام قهرمانی رقابت های لالیگا دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، هفته پایانی رقابت های لالیگا که به صورت بی سابقه ای تلکیف قهرمان آن به هفته پایانی کشیده شده بود، سرانجام با قهرمانی تیم اتلتیکومادرید با پایان رسید.

در دو دیدار جذاب امشب لالیگا، اتلتیکومادرید در زمین وایادولید به میدان رفت و در نهایت این سیمئونه بود که با بهترین کامبک دوران مربیگری اش بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک برد و پس از سالها به عنوان قهرمانی فوتبال اسپانیا تکیه زد.

اتلتیکو آخرین بار در سال 2014 قهرمان لالیگا شده بود و امشب پس از 7 سال دوری از این عنوان موفق شد در رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر با رئال مادرید فاتح این رقابت ها شود.

در دیگر دیدار مهم امشب که در مادرید برگزار شد، تیم رئال بازی باخته را به برد تبدیل کرد و با وجود شکست ویارئال نتوانست قهرمانی را به دست بیاورد.

ویارئال با تک گل جرارد مورنو در دقیقه 20 از حریفش پیش افتاد، اما تیم زیدان نتیجه را در شرایطی برگشت داد که پیروزی اتلتیکو در زمین وایادولید اجازه قهرمانی به این تیم را نداد.

اما در دیگر دیدار امشب بارسلونا که هفته پیش شانس قهرمانی را از دست داده بود فصل را با برتری در مقابل قعر نشین ایبار به پایان رسید.

تک گل بارسا را در این بازی گریزمن در دقیقه 80 به ثمر رساند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала