Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: با این همه مصدوم «سیتی» هم قهرمان نمی‌شد

© Photo / YouTubeManchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda)
Manchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
سرمربی لیورپول دلیل ناکامی تیمش در دفاع از عنوان قهرمانی را میزبان بلند مصدومیت‌ها عنوان کرد و مدعی شد که با این شرایط حتی سیتی نیز قهرمان نمی‌شد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول بر خلاف فصل گذشته که با شایستگی و اختلاف فاحش از رقبأ پس از 30 سال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، در فصل جاری بسیار بد ظاهر شد و در حال حاضر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در تلاش است.

تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
ستاره لیورپول از بارسا دور و به بایرن نزدیک شد

عدم درخشش لیورپول در فصل جاری عوامل زیادی دارد که یکی از آن‌ها بحران مصدومیت بود که دامن‌گیر سرخ‌های آنفیلد شد.
این تیم در بسیاری از بازی‌ها بازیکنانی نظیر، ماتیپ، جو گومز، دیگو ژوتا، جیمز میلنر، چمبرلین، فان دایک( غایب در تمام فصل)، آلیسون، سیمیکاس، تیاگو، نبی کیتا، آرنولد، فابینیو و ژردان شقیری را در اختیار نداشت و همین امر سبب شد تا امتیاز زیادی از دست برود.

یورگن کلوپ سرمربی لیوپول نیز بحران مصدومیت را عمده‌ترین دلیل ناکامی تیمش در دفاع از عنوان قهرمانی می‌داند و مدعی‌ست که با این شرایط حتی سیتی نیز قهرمان نمی‌شد.

کلوپ در این مورد به اسکای اسپورتس گفت:" فوتبال همچون گروه ارکستری می‌ماند که تعداد زیادی مردم در آن جا باهم کار می‌کنند و اگر شما یک قطعه را اشتباه بزنید، ممکن است بتوانید به کار خود ادامه دهید، اما اگر دو قطعه را اشتباه بزنید، آن وقت اوضاع وخیم خواهد شد. با این تعداد مصدومین، ما قادر به قهرمانی در این فصل نبودیم. البته هیچ تیمی نمی‌توانست موفق به انجام این کار شود. حتی اگر سیتی هم 3 مدافع مصدوم خود را به دلیل مصدومیت از دست می‌دا، نمی‌توانست در این فصل قهرمان فصل شود."

این در حالی‌ست که سیتی به لطف درخشش بسیار خوب جان استونز و روبن دیاس، در فصل جاری به عنوان قهرمانی رسید و سایر ستاره‌های این تیم نیز درخشش بسیار خوبی داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала