Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدامات اولیه یونایتد برای بازگرداندن رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
نشریه آ.اس مدعی شده که اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد با رونالدو به تماس شده و در مورد احتمال بازگشت این بازیکن باتجربه با او صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک،  کریستیانو رونالدوی 36 ساله به نظر می‌رسد در آستانه ترک یوونتوس در تابستان پیش رو قرار دارد. منچستریونایتد یکی از گزینه‌های احتمالی و پیش روی مهاجم پرتگالی یوونتوس است و این باشگاه به مقصد جدی کریس مبدل شده است.
در حقیقت رونالدو از شرایط خودش و نتایجی که در فصل جاری رقم خورد، راضی نیست و می‌خواهد در آخرین‌ سال‌های فوتبال بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان اروپا و برنده توپ طلا شود.
به همین دلیل به دنبال جدایی است و قبل از ختم قراردادش که یک سال دیگر از آن باقی‌مانده است، می‌خواهد تورین را ترک کند.
براساس گزارش نشریه آ.اس، اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد از بازگشت هم‌تیمی سابق خود استقبال می‌کند و از همین رو با رونالدو به تماس شده و در مورد احتمال بازگشت این بازیکن باتجربه با او صحبت کرده است.


گفته می‌شود که یوونتوس برای فروش رونالدو حداقل 29 میلیون یورو می‌خواهد ضمن اینکه به معاوضه او با پل پوگبا هم تمایل دارد اما بعید است که شیاطین سرخ حاضر به انجام چنین معامله‌ای باشند.
رونالدو قبل از این شش سال در منچستریونایتد حضور داشت و آمار 118 گل زده را در 292 بازی از خود بر جای گذاشت و با این تیم سه  بار قهرمان در لیگ برتر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала