Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرگوسن: قهرمان می‌شدیم اگر پارک را برای مهار مسی می‌فرستادم

© AP Photo / Jon SuperManchester United's manager Sir Alex Ferguson, right, speaks to striker Wayne Rooney after his last home game in charge of the club, their English Premier League soccer match against Swansea, at Old Trafford Stadium, Manchester, England, Sunday May 12, 2013
Manchester United's manager Sir Alex Ferguson, right, speaks to striker Wayne Rooney after his last home game in charge of the club, their English Premier League soccer match against Swansea, at Old Trafford Stadium, Manchester, England, Sunday May 12, 2013 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد، در گفت‌وگویی مدعی شد که اگر در فینال لیگ قهرمان در سال 2011، پارک جی سونگ را به عنوان یار مستقیم مهار مسی به زمین می‌فرستاد، این تیم قهرمان می‌شد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم منچستریونایتد و بارسلونا، در سال 2011، موفق به صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند و فاینل در ورزشگاه ومبلی برگزار شد که کاتالان‌ها موفق شدند با نتیجه 1-3 به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

Real Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates a goal during their Spanish first division soccer match against Eibar at Ipurua stadium in Eibar November 22, 2014.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2020
ورزش
فرگوسن خواهان انتقال رونالدو به بارسلونا بود

سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد، 10 سال پس از این بازی یک گفت‌وگوی اینترنتی به همراه گری نویل شرکت کرد و در مورد این شکست صحبت کرد.

این مرد اسکاتلندی مدعی شد که اگر در فینال لیگ قهرمان در سال 2011،  پارک جی سونگ را به عنوان یار مستقیم مهار مسی به زمین می‌فرستاد، این تیم قهرمان می‌شد.

او گفت:" باید در بین دو نیمه پارک جی سونگ را به زمین می‌آوردم تا مسی را مهار کند. این دلیلی بود که چرا مقابل بارسلونا در ویمبلی شکست خوردیم. می‌خواستم این کار را بین دو نیمه انجام دهم اما گفتم خب... ما به تازگی گل تساوی را زده‌ایم و شاید بازی تفاوت پیدا کند. شاید در بازی بهتر پیش برویم. در 10 دقیقه پایانی نیمه اول خوب بودیم. گل تساوی را به ثمر رساندیم و حتی شانس پیش افتادن را هم داشتیم. اگر پارک جی سونگ را مقابل مسی قرار داده بودم فکر می‌کنم می‌توانستیم آن‌ها را شکست دهیم. واقعا این گونه فکر می‌‌کنم."

این در حالی‌ست که مسی در آن دیدار بسیار درخشان ظاهر شد و توانست از پشت محوطه جریمه دروازه فن درسار را که قبل از آن بیرون از محوطه جریمه گُل دریافت نکرده بود، باز کند و در دو گُل دیگر کاتالان‌ها نیز تأثیر مستقیم داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала