Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبه داغ و جالب مسی با اوله؛ حرف‌های ناگفته لئو که برای بار نخست به زبان آورد + عکس

© REUTERS / MARCELO DEL POZOليونيل ميسي
ليونيل ميسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان و ستاره بارسلونا، در گفت‌وگویی با نشریه اوله در موارد جالبی صحبت کرده که برای خواننده‌های آن بسیار جالب بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی یکی از بازیکنانی‌ست که هواداران بی‌شماری در دنیا دارد و این هواداران به جزئیات بسیار کوچک در مورد این بازیکن اهمیت قایل اند و دوست دارند از آن آگاه باشند.

لئو که در آخرین هفته از رقابت‌های لالیگا غایب خواهد بود، به تعطیلات رفته و رسماً فصل برای او به پایان رسیده است.

این بازیکن با توجه به فراغت و فرصت کافی که در اختیار دارد، آماده انجام مصاحبه با مطرح‌ترین رسانه آرجانتین شده و در این گفت‌وگو جالب کمتر به موضوع فوتبال پرداخته و بیشتر به نکات شخصی زندگی‌اش پرداخته است.

نخستین پرسشی که خبرنگار از مسی پرسید، دلیل ترشیدن ریشش بود که ستاره بارسلونا چنین پاسخ داد:" برای مدت‌ها ریشم را می‌تراشیدم. از زمانی که که با ژیلت قرارداد داشتم ،آن‌ها به من گفتند باید ریش‌هایم را بتراشیم و زمانی که دیگر با آن‌ها نبودم تصمیم گرفتم ریش‌هایم را کوتاه نکنم. فکر می‌کنم در کوپا آمریکا 2016 بود که افراد زیادی با ریش بلند بودند. این مسئله برای موهایم هم وجود دارد. یا خیلی بلند بوده یا کوتاه."

لئو در مورد غذای مورد علاقه‌اش و دست‌پخت مادرش گفت:"  فکر می‌کنم میلانزه‌هایش (نوعی غذا در آمریکای جنوبی) شبیه به شنیسلش بخاطر سسی که روی آن می‌ریزد. خیلی از آن‌ها خورده‌ام اما آن مدل را دیگران هم امتحان کرده‌اند و دوست داشتند."

مسی در مورد لحظات دشواری که کشیده نیز صحبت کرد و گفت:" وقتی در نوجوانی از خانواده‌ام دور بودم، گریه می‌کردم. می‌خواستم به آرجانتین برگردم تا کاری که می‌خواهم را انجام دهم اما نمی‌شد همزمان هم به آرجانتین برگردم و هم فوتبال را در آن سطح بازی کنم. ارتباطات و دوستان زیادی در آن دوران از دست دادم. حالا هر بچه 13 ساله‌ای موبایل دارد اما آن زمان این گونه نبود. برخی اوقات یک ساعت پای تلفن بودم اما شرایط سخت می‌شد و سخت بود تا دوستانم را حفظ کنم."

او در مورد اوقات فراغتش گفت:" ورزش پدل( ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس) را دوست دارم. خیلی بازی نمی‌کنیم زیرا هر 3 روز  یک بار باید برای بارسلونا بازی کنیم."

مسی در مورد فرزندانش گفت:" من آنقدر خوش شانس هستم که عملاً در طول روز در کنار پسرانم هستم - تا بتوانم آنها را به مدرسه ببرم ، آن‌ها را بردارم و به تمرین فوتبال برسانم. گرچه گاهی اوقات من از آن‌ها عصبانی می شوم زیرا بیدار کردنشان دشوار است اما من بردن آنها به همه جا  را دوست دارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала