Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان یونایتد فینال لیگ اروپا را از دست می‌دهد؟

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر هری مگوایر
هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر در مورد احتمال غیبت هری مگوایر در فینال رقابت‌های لیگ اروپا برابر ویارئال صحبت کرد و اظهار داشت که روند ریکاوری او کند پیش رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب این هفته فینال لیگ اروپا، در پی‌جی‌ئی آرنا، میان دو تیم منچستریونایتد و ویارئال برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که هری مگوایر این دیدار مهم را به دلیل مصدومیت از دست دهد.

Защитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
مصدومیت نگران کننده مگوایر در روزهای سرنوشت ساز

این بازیکن که در جریان برتری شیاطین سرخ مقابل استون ویلا، از مصدومیت از ناحیه رباط مچ پا مصدوم شد و در چند بازی آخر نیز غایب بوده است.

گفته می‌شد که مصدومیت این بازیکن زیاد جدی نیست و به دیدار نهایی لیگ اروپا خواهد رسید اما به نظر می‌رسد که روند ریکاوری او کند پیش رفته و شرایط حضور در برابر ویارئال را ندارد.

این موضوع را سولسشر نیز تایید کرد و به اسکای اسپورت گفت:" او می‌تواند راه برود اما فاصله زیادی با دویدن دارم. اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم او شانس زیادی برای بازی کردن در فینال را نخواهد نداشت. اما همان طور که قبلا نیز گفته‌ام، من تا آخرین روز و آخرین جلسه تمرینی به او زمان می‌دهم. شاید تا آن موقع اتفاقات خوبی رخ داد. مصدومیت در حال بهبود یافتن است، اما طول می‌کشد تا لیگامنت‌های به روز اول بازگردند و شرایط بازی پیدا کند. هری شخص مهمی در رختکن است و رهبر این تیم می‌باشد. او هم چنان می‌خواهد تیم عملکرد خوبی در فینال داشته باشد. در هر صورت او روز فینال در رختکن خواهد بود و نقش رهبری خود را به خوبی ایفا خواهد کرد."

گفته می‌شود که در صورت غیبت هری مگوایر، اریک بایی مدافع ساحل عاجی جانشین او خواهد شد تا در برابر تیم سابق خود بی‌ایستد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала