Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه آخرین بازی آگوئرو در اتحاد، سیتی از ستاره اش تقدیر کرد+عکس

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
مهاجم موفق و اسطوره منچسترسیتی بزودی انگلیس را به مقصد اسپانیا و بارسلونا ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین بازیکنان تاریخ منچسترسیتی آخرین روزهایش را در این باشگاه سپری می کند و به همین خاطر باشگاه انگلیسی تصمیم گرفته است که به او ادای احترام کند.

آگوئرو البته هنوز منتظر است تا فصل را با بزرگترین جام ممکن یعنی لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

باشگاه منچسترسیتی تصمیم گرفت که تصویری از آگوئرو با همه جامهایی که در تیم انگلیسی در یک دهه اخیر برده است، منتشر کند.

آگوئرو با 258 گل در 388 بازی بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی است که با بارسلونا به توافق رسیده است و فصل آینده به لالیگا برمی گردد تا در نیوکمپ بازی کند.

View this post on Instagram

A post shared by Manchester City (@mancity)

در تصویری که باشگاه منچسترسیتی با توضیح "ممنون، سرخیو آگوئرو" منتشر کرده، ستاره آرژانتینی در مقابل لوگوی باشگاه منچسترسیتی و پانزده جامی که در این باشگاه انگلیسی گرفته، عکس گرفته است.

آگوئرو در سال 2011 و در سن 23 سالگی به باشگاه منچسترسیتی ملحق شد که در این یک دهه نقش مهمی در موفقیت ها و پیشرفت تیم انگلیسی ایفا کرد.

حالا آگوئرو و سیتی منتظر فینال حساس هفته آینده در پرتغال هستند که باید به مصاف چلسی بروند و می توانند برای اولین بار در تاریخشان قهرمان اروپا شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала