اظهارنظر کرملین درباره محل دیدار پوتین و بایدن

© Fotolia / yulenochekkاظهارنظر کرملین درباره محل دیدار پوتین و بایدن
اظهارنظر کرملین درباره محل دیدار پوتین و بایدن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
سخنگوی کاخ کرملین امروز (یکشنبه، 23 می) به اظهار نظر درباره محل دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در برنامه «مسکو کرملین پوتین» در شبکه «روسیه 1» گفت که انتخاب شهر پیش از هر چیز تصمیمی فنی است.

وی در خصوص محل برگزاری دیدار پوتین و بایدن خاطر نشان کرد: «انتخاب شهر پیش از هر چیز تصمیمی فنی است. آن چه که مهم است واقعیت خود این نشست است، چرا که این نشست برای روابط دوجانبه ما و خروج آن از وضعیت غم انگیز کنونی حائز اهمیت است».

آقای پسکوف اضافه کرد که وقتی ولادیمیر پوتین تصمیم گرفت با جو بایدن ملاقات کند، مردم بلافاصله مطلع خواهند شد.

وی گفت: نشست در حال بررسی است. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه، نتایج مذاکرات خود را با آقای بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا به‌طور کامل به رئیس‌جمهور گزارش داد. رئیس‌جمهور پوتین تصمیم می‌گیرد و محض این که این کار را کرد، ما مردم را مطلع خواهیم کرد.

پیشتر کاخ سفید اعلام کرده بود که بایدن به پوتین پیشنهاد داد جلسه ای در اجلاس سران در تابستان امسال در یکی از کشورهای اروپایی برگزار شود تا درباره مسائل موجود در روابط دو جانبه گفتگو کند. کرملین گزارش داده است که تاریخ احتمالی این نشست در حال بررسی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала