Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روحیه‌ام ویران شد

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
زیزو سرمربی رئال مادرید از حس‌وحال بعد از عدم قهرمانی در لالیگا صحبت کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در حالیکه در هفته‌ی پایانی با لالیگا با نتیجه ۲ بر یک به در مقابل پیروزی رسید از رسیدن به عنوان قهرمانی فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به دلیل پیروزی تیم هم‌شهری یعنی اتلتیکو باز ماند.

در همین حال زین الدین زیدان مربی فرانسوی رئال مادرید در مورد بازی رئال و ویارئال صحبت کرد.

حالتان چطور است؟” روحیه ام ویران شده است چرا که نتوانستیم قهرمان لالیگا شویم.”

جلسه پیش رو:” شما می دانید که چه سالی داشتیم. چیزی نبردیم. می دانیم که در کجا قرار داریم و می توانیم به چه چیزی برسیم. آرامش و صبر داریم. این را به بازیکنانم و هواداران می گویم و مهم این است که کاری کنیم که همه به ما افتخار کنند.”

رئالی ها منتظر تصمیم زیدان:”با پایان بازی همه باید آرامش داشته باشند. در روزهای آینده با باشگاه صحبت خواهیم کرد. نه فقط با من بلکه باشگاه سعی می کند همه چیز را مد نظر قرار بدهد.”

چه زمانی آینده ات مشخص می شود:” بازیکنان می خواهند که برنده شوند. من مسئول همه چیز هستم. سعی می کنیم که همه چیز را با دقت بررسی کنیم. فعلا باید به اتلتیکو تبریک بگوییم چرا که تیمی که قهرمان می شود، لیاقتش را دارد. آینده ام؟ مهم کاری است که بازیکنان انجام می دهند. تبریک می گویم و ببینیم چه می شود. با آرامش با باشگاه صحبت خواهیم کرد.”

پیام به هواداران:” از هواداران تشکر می کنیم چرا که همیشه پشت تیم هستند. به تیم افتخار می کنم. بتا آخرین دقیقه همه تلاش خود را کردند. در شروع بازی مشکلاتی داشتیم اما در نهایت برنده شدیم.”.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала