Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی کوپا دل‌ری نقطه‌ی عطف برای ماندن مسی

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا کسب جام حذفی اسپانیا را شروع‌بخش دوران شکوه مجدد بارسلونا می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم بارسلونا شب گذشته با تک گل دقیقه 81 آنتوان گریزمن در حالی که مسی و تراشتگن را به عنوان دو غایب اصلی در ترکیب نداشت در هفته 38 و پایانی لالیگا در مقابل ایبار به پیروزی رسید؛ هر چند که این پیروزی نتوانست مانع از سوم شدن این تیم برای نخستین بار پس از سال 2008 شود و بارسا بعد از 13 سال در رده‌ای پایین‌تر از دوم لالیگا را تمام کرد.

مسی در ماه آگوست سال گذشته در اقدامی عجیب درخواست خروج از بارسا را داد؛ هرچند که مسی نرفت اما هنوز قرارداد جدیدی هم امضا نکرده است.

در همین حال گمانه‌زنی‌ها و اتفاقات اخیر نشان می‌دهد که احتمالا کاپیتان آرژانتینی بارسلونا در این تیم خواهد ماند.

مسی در گفتگو با Diario Ole گفت: "من همیشه در رقابت ها بدنبال پیروزی هستم و سعی میکنم به تمام اهداف برسیم و جام کسب کنیم . واقعیت این است که جام حذفی امسال برای ما مسابقات ویژه ای بود به این دلیل که شرایطی طی چند سال اخیر ایجاد شد که ما از نظر نتایج و کسب جام های مختلف شرایط خوبی را تجربه نکردیم . رختکن تیم بسیار جوان است و بازیکنان جدید زیادی اضافه شده اند و این کوپا دل ری برای رختکن نقطه عطف و بسیار مهم بود . از آن گذشته من شخصا دوست دارم برنده شوم و جام کسب کنم . هرچه بیشتر بهتر"

View this post on Instagram

A post shared by Diario Olé (@diario.ole)

پی اس جی و منچسترسیتی با جذب این بازیکن 33 ساله در ارتباط اند و تا زمان امضای تمدید قرارداد با بارسا وضعیت مسی را کامل زیر نظر خواهند داشت؛ در همین حال گفته می‌شود که بارسلونا اولویت خرید هالند را بالاتر از تمدید قرارداد با مسی قرار داده است.

38 گل مسی در 47 بازی در این فصل هنوز از نظر معیارهای انسانی خارق العاده به نظر می‌رسذ اما آمار مسی نسبت به دوران اوج خودش کمی ضعف داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала