Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هم از قهرمانی ما خوشحال است

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز در گفت و گوی پس از بازی خود از روزهای سختی گفت که خانواده اش کنار او رنج کشیدند. او همچنین گفت لیونل مسی هم چون دوست او است از این موفقیت خوشحال خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم اتلتیکو مادرید توانست فاتح لالیگا شود. یکی از ستاره‌های اتلتیکو در این راه لوئيس سوارز بود که پس از پایان بازی هم از روزهای سخت گفته.

سوارز در گفت و گوی پس از بازی خود در حالی که با اشک ریختن مقابله می‌کرد به Movistar گفته: "سخت بود. شرایطی که پشت سر گذاشتم و جوری که به من نگاه می‌شد سخت بود. اما اتلتیکو درها را برای من باز کرد."

مهاجم سابق تیم بارسلونا در ادامه افزود: "افراد زیادی کنار من آزار دیدند و رنج کشیدند. مثل همسرم و فرزندانم. هر روز. آن‌ها کسانی هستند که بیشتری رنج را در این سال‌های بازی من دیده‌اند."

​با وجود تمام مشکلات اما مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو بابت فصلی که گذشت خوشحال به نظر می‌رسد. سوارز در ادامه افزود: "سال بسیار خوبی داشتیم. با وجود مشکلات با استمرارترین تیم بودیم و حالا قهرمان هستیم. در نیمه اول فصل کارآیی و بازدهی داشتیم که طبیعی نبود. مسی هم خوشحال است زیرا ما با هم دوست هستیم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала