Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری کومان برای ماندن در بارسلونا

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
رونالد کومان پس از بازی پایانی فصل بارسلونا در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در هفته ۳۸ لالیگا یک بر صفر و با تک گل آنتوان گریزمن در مقابل ایبار در بازی‌ای تشریفاتی و در حالی که بارسا شانسی برای قهرمانی نداشت به پیروزی رسید.
سرمربی هالندی بلوگرانا فصل 2020/21 را برای آبی‌اناری‌ها بررسی کرد. در همین حال این شاید آخرین بازی بارسلونا تحت هدایت کومان بوده باشد.

کومان میگوید تیم او در نیمه دوم عملکرد بهتری به نمایش گذاشت و فشار زیادی آورد و البته به اتلتیکو بابت قهرمانی تبریک گفت . هرچند معتقد است که بارسلونا در حال تغییر نسل است و این باعث آسیب به تیم شد .

پیروزی

همیشه مهم است . ما بارسلونا هستیم و از ما انتظار میرود در هر بازی برنده شویم . بازی جدی انجام دادیم . در نیمه اول با توپ مشکل داشتیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم و یک گل عالی زدیم .

فصل

این آخرین بازی فصل ما بود . برای قهرمانی در سال 2021 جنگیدیم اما 2 یا 3 بازی مهم را باختیم . تیم ما جوان است اما به عنوان یک تیم رشد کردیم که این یک نکته مثبت محسوب میشود . میخواهیم برنده همه چیز شویم اما در زندگی شما همیشه نمیتوانید به این خواسته برسید . با این اوصاف فکر نمیکنم این آخرین حضور من در بارسا باشد. من قرارداد دارم و آرام هستم. اگر چیزی را می خواهند تغییر دهند، باید با من صحبت کنند. به نظر من، این تیم و لیست بازیکنان آن سطحی که در بارسا می خواهیم را ندارد. این مشخص است، افراد زیادی در باشگاه این را می دانند. تیم نیاز دارد که به شدت تقویت شود. این فصل بهترین فصل نبود اما بد هم نبود. شما نمی توانید از تیمی که در تغییر و تحول است، دوگانه بخواهید.

قهرمانی اتلتیکو

آنها لیاقت کسب جام قهرمانی را داشتند . مدت ها در صدر جدول بودند و تیم بسیار خوبی دارند . به طول کلی آنها کمی بهتر از رئال مادرید و بارسلونا بودند. ما تغییراتی ایجاد کردیم که نتیجه اش در یک فصل مشاهده نمیشود . ما لیاقت داریم تا فرصت بیشتری داشته باشیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала