Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طرح پرز برای ساخت رئال مادریدی جوان؛ پاسخ زیدان چه خواهد بود؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فلورنتینو پرز و زیدان
فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
با توجه به این که فصل برای رئال مادرید بدون جام به پایان رسید، مدیران این تیم اولویت شان به تمدید قرارداد با بازیکنن گذاشته اند.

 

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید با هدایت زیدان با توجه به عملکرد نسبتا خوبی که داشت موفق به کسب هیچ جامی نشد، آنها با وجودی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند، اما از چلسی شکست خوردند و حذف شدند.

از سوی رئال زیدان برای قهرمانی در لالیگا تا بازی آخر هم شانس داشت، اما اتلتیکو که خیال باخت وحتی مساوی هم نداشت، صدر را به رئالی ها نداد و جام قهرمانی را به دست آورد.

با این حال زمزمه های خروج زیدان از رئال با وجودی که هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است، در رسانه ها منتشر میشود.

از سویی قرارداد چند بازیکن سابقه دار رئال از جمله سرخیو راموس کاپیتان این تیم نیز  به پایان رسیده  و به نظر میرسد باشگاه برای تابستان پرفشاری را در خصوص تمدید با ستاره ها مورد نیاز و همچنین جذب بازیکن جدید برای تقویت تیم در فصل بعد پیش رو خواهد داشت.

روزنامه مارکا در گزرشی میگوید، فلورنتینو پرز رئیس رئال در اندیشه ساخت یک رئال مادرید د فصل بعدی است و اولیوت او نگه داشتن زیدان ات.

طبق این گزارش باشگاه معتقد است که زمان جوان سازی تیم فرا رسیده است و شماری از بازیکنان سابقه دار باید تیم را ترک کنند.

رئال میخواهد روی ستاره های جون بر حالش از جمله والورده، ادر میلیتائو، مارتین اودگارد، وینیسیوس جونیور و سایر بازیکننان است که البته با امضای کیلیان امباپه این تیم پر ستاره تر خواهد شد.

مارکا میگوید، فلورنتینو قصد دارد طرح جوان گرای در رئال را با زدیدان مطرح کند و از او بخواهد با سیاست های تیم سازگا شود.

در این میان زیدان هم باید تصمیم بگیرد که بازیکنانی بالای سی سال را که با آنان سه قهرمانی متوالی در اروپا را به دست آورد را فراموش کند و به فکر جوانان تیم باید باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала