Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود مالی فوق‌العاده تاتنهام از فروش کین؛ چیدمان پُرستاره اسپرز برای فصل بعد + عکس

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام در صورتی که هری کین را با مبلغ 120 میلیون یورو بفروشد، می‌تواند چند ستاره‌ در پُست‌های مختلف به خدمت بگیرد و یک تیم پُرستاره بسازد.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام تصمیم قطعی خود را گرفته است تا در تابستان بعدی مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند.

گری کین بازیکن تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
بهترین‌های لیگ برتر؛ هری کین بهترین آقای گل + عکس

 یکی از مهمترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا می خواهد به تیمی برود که در آن جام‌ها را ببرد و گفته می‌شود که او از  دنیل لوی مالک تاتنهام  خواسته تا به پیشنهادها در تابستان گوش بدهد و درها را به روی جدایی وی باز کند.

باشگاه تاتنهام نیز به این بازیکن اعلام کرده که تنها به پیشنهاداتی گوش خواهد کرد که در مرز 120 میلیون یورو باشد و با آن بتوانند چند ستاره جوان به خدمت بگیرند.

این باشگاه در صورتی که هری کین را با مبلغ 120 میلیون یورو بفروشد، می‌تواند ستاره‌های زیادی در پُست‌های مختلف به خدمت بگیرد و یک تیم پُرستاره بسازد.

براساس گزارش میرر، باشگاه تاتنهام پس از فروش بیل تصمیم دارد تا قرارداد گرت بیل را با توجه به درخشش او در چند بازی آخر دائمی کند.

این باشگاه همچنان ریکاردو پریرا را از لستر سیتی به خدمت خواهد گرفت زیرا این مدافع راست درخشش بسیار خوبی داشته و توجه‌ها را به خودش معطوف کرده است.

در پُست دفاع مرکزی این باشگاه یواکیم آندرسن، مدافع دنمارکی لیون که این فصل به صورت قرضی در فولام توپ زد را زیر نظر دارند و در تابستان به دنبال او خواهند بود.

مارسل سابیتزر هافبک اتریشی لایپزیگ نیز گزینه تاتنهام برای خط میانی است و این باشگاه خواهان به خدمت گرفتن او برای مرکز است.

کالورت لوین مهاجم انگلیسی اورتون نیز بازیکن مورد نظر اسپرز برای نوک حمله و گزینه جانشینی هری کین است.

با جذب این بازیکنان، تاتنهام با ترکیب 3-3-4 به میدان خواهد رفت و چیدمان آن به شکل زیر خواهد بود.

دروازه‌بان: هوگو لوریس

مدافعان: اندرسون، الدرویرلد، رگیلون و پریرا

هافبک‌ها: هویبرگ، اندمبله و سابیتزر

مهاجمان: بیل، کالورت لوین و سون

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала