Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز امباپه برای ماندن در پاریس: پی‌اس‌جی ابزار لازم برای قهرمانی دارد

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی پاری‍‌‌سن‌جرمن مدعی است که از حضور در این تیم بسیار خوشحال است و این باشگاه ابزار لازم برای قهرمانی در جام‌های بزرگ را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه تاکید کرده است که از بودن در پاری‌سن‌جرمن خوشحال است اما دوست دارد باشگاهی که در آن فعالیت می‌کند در لیگ قهرمانان موفق باشد.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
واکنش رییس باشگاه پاری‌سن‌جرمن به شایعات جدایی کیلیان امباپه
امباپه در تازه‌ترین مصاحبه‌اش درخصوص ارتباطش با باشگاه پاریسی اظهار داشت:«همه می‌دانند چه چیزی مرا به باشگاه پیوند می‌دهد. همیشه قدردان ریاست و تمام مربی‌هایم بوده‌ام. من می‌خواهم برنده شوم. می‌خواهم جایی باشم که بتوانم برنده شوم. به نظرم پی‌اس‌جی باشگاهی است که چنین پروژه‌ای دارد.»
امباپه در ادامه افزود:«می‌خواهم همیشه برنده باشم. احساس می‌کنم جایی هستم که می‌توانم به این خواسته برسم. به نوعی وجود پروژه‌ای منسجم و قابل اتکا را پیرامون خودم حس می‌کنم. من برای فوتبال زندگی می‌کنم به همین دلیل پروژه ورزشی که با آن درگیر می‌شوم، اهمیت دارد.»
ستاره جوان پاریسی‌ها در پایان اظهار داشت:«با باشگاه در حال مذاکره و گفت‌وگو هستم و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. در هر صورت، از چهار سال استثنایی که اینجا گذراندم، واقعا خوشحالم. کاملا با باشگاه شفاف هستم؛ همه از رابطه من با باشگاه، شهر پاریس و کشور فرانسه مطلع هستند. سرنوشت هرچه باشد اتفاق می‌افتد.»

مهاجم فرانسوی پی‌اس‌جی تنها یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و شایعاتی مبنی بر پیوستن وی به رئال مادرید به گوش می‌رسد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала