Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگوئرو در باشگاه که قلب من است، می‌رود؛ نمی‌توانیم برای او جانشین پیدا کنیم!

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
پپ گواردیولابه این باور است که سرخیو آگوئرو با حضور در بارسلونا باعث قدرتمندترشدن کاتالان ها می شود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته آخرین بازی منچسترسیتی در چهارجوب رقابت‌های لیگ برتر 2021-2020 برگزار شد و نکته مهم در آن این بود که سرخیو آگوئرو برای آخرین بار در این لیگ با پیراهن منچسترسیتی بازی می‌کرد.

سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
وداع شاهانه و تاریخی آگوئرو با سیتیزن‌ها + عکس

مسئله‌ای که باعث شد گواردیولا با اشک درباره‌اش صحبت کند. پپ پس از احساساتی شدن در اولین مصاحبه‌اش با اسکای اسپورتس، در مصاحبه‌ای دیگری از انتقال آگوئرو به بارسلونا خبر داد.

سرمربی سیتزن‌ها در این باره گفت:«ما او را خیلی دوست داریم. او یک انسان بسیار خاص برای ما بوده. نمی‌توانیم برای او جانشین پیدا کنیم. او همیشه کیفیتش را نشان داده. او اگر با بارسلونا قرارداد ببندد، در حقیقت به باشگاه مورد علاقه ام می رود. جایی که همیشه قلبم بوده است.»
فصل برای منچستر سیتی هنوز به پایان نرسیده و آن‌ها یک بازی بسیار مهم با چلسی در فینال لیگ قهرمانان خواهند داشت. پپ می‌گوید:«این یک رویا است که برای باشگاه محقق شده. اولین باری خواهد بود که در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کنیم و همه تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم

قرارداد گلزن آرجنتینی یک دهه اخیر منچسترسیتی تمدید نشد و این بازیکن در 30 جون بازیکن آزاد خواهد بود. آگوئرو روز گذشته آخرین بازی با پیراهن سیتیزن ها را در لیگ برتر مقابل اورتون انجام داد که حتی 2 گل نیز زد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала