انتشار عکسی از دختر گمشده حاکم دبی پس از ماه‌ها بی خبری

© © Screenshot from the video recorded by Latifa shortly before the lossПропавшая принцесса Арабских Эмиратов Латифа бин Мухаммед Аль Мактум
Пропавшая принцесса Арабских Эмиратов Латифа бин Мухаммед Аль Мактум - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
عکس‌های تازه‌ای از شاهزاده لطیفه بنت محمد آل مکتوم، دختر حاکم دبی که از ماه‌ها پیش تاکنون خبری از او در دست نبود به تازگی در دو حساب اینستاگرامی همرسان شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دختر حاکم دبی که در سال 2018 هنگام فرار از امارات در هند بازداشت و به کشورش بازگردانده شده بود، در سال گذشته نیز در چند ویدیوی کوتاه ظاهر شده و اعلام کرده بود که جانش در خطر است. شاهزاده لطیفه که ظاهرا این فیلم‌ها را مخفیانه و از گوشه‌ای درون یک ویلا ضبط کرده بود، گفت که در آن ویلا گروگان گرفته شده و مأموران پلیس در در آن مکان مانند زندان از او مراقبت می‌کنند.

این عکس به ظاهر شاهزاده لطیفه را در "مال امارات" و در کنار دو زن دیگر نشان می‌دهد.  

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Sioned (@shinnybryn)

در یکی از عکس‌هایی که تازه همرسان شده سه زن دیده می‌شوند که سر میز در یک رستوران در یک مرکز خرید دبی (نزدیک برج خلیفه) نشسته و ماسک‌های خود را درآورده‌اند. یکی از دوستان لطیفه گفته که دو زن دیگر را می‌شناسد و تأیید کرده که آنها نیز از دوستان لطیفه هستند. 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Sioned (@shinnybryn)

هر چند تاریخ و مکان دقیق دو عکس همرسان شده تاکنون بطور رسمی تایید نشده ولی آن طور که از پس زمینه بر می‌آید عکس‌ها در دو مرکز خرید معروف دبی گرفته شده و پوستری که در عکس مربوط به مرکز خرید امارات قابل مشاهده است مربوط به تبلیغ فیلمی است که از سیزدهم ماه مه روی پرده سینما رفته است. ماسک بهداشتی روی میز هم دستکم تاکید می‌کند این عکس مربوط به دوران همه‌گیری کروناست.

در همین حال دیوید های، یکی از بنیانگذاران کارزار لطیفه را آزاد کنید، گفت: «ما تأیید می‌کنیم که چند تحول قابل توجه و مثبت در این کارزار اتفاق افتاده است. ما در این زمان شرح ویژه‌ای در این زمینه نداریم و توضیحات بیشتر در زمان مناسب داده خواهد شد.»

سازمان ملل متحد که از سال 2018 پیگیر وضعیت این زن از خاندان سلطنتی امارات متحده عربی بوده، از اظهارنظر درباره این عکس امتناع ورزیده اما به گفته است  در انتظار «مدرک قانع‌کننده‌ای درباره وضعیت پرونده لطیفه» است و دولت امارات گفته است که این مدرک را به آنها خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала