Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: به دنبال تاریخ‌سازی هستیم

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا در نشست خبری از آمادگی کامل تیمش برای فینال لیگ قهرمانان اروپا خبر داد و بیان داشت که آماده تاریخ‌سازی اند.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه آینده روز شنبه دو تیم چلسی و منچسترسیتی در چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دراگو پورتوی پرتگال به مصاف یک دیگر خواهند رفت تا چهره قهرمان این فصل قهرمان اروپا مشخص گردد.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2021
ورزش
گواردیولا زمان رفتنش به سری آ را اعلام کرد

در آستانه این دیدار مهم پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، از آمادگی کامل تیمش برای فینال لیگ قهرمانان اروپا خبر داد و بیان داشت که آماده تاریخ‌سازی اند.

او در کنفرانس خبری این دیدار با خبرنگار گُل گفت:" بازیکنانم آماده هستند. می‌دانم که آن‌ها در چه وضعیتی قرار دارند و من نمی‌خواهم در یک یا دو جلسه تمرینی آینده، تغییراتی ایجاد کنم. برخی از بازیکنانم برای سال‌های زیادی است که می‌شناسم، اما باید بگویم که هنوز ترکیب اصلی را مشخص نکرده‌ام."
وی در ادامه افزود:" در ابتدای فصل فکر نمی‌کردم که ما بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. ما از رسیدن به فینال بسیار خوشحالیم، اما می دانید که اگر بزرگ فکر نکنید، به چیزهای بزرگ نخواهید نرسید و در آن صورت قهرمانی دور از دسترس خواهد بود. ما می‌خواهیم در لیگ قهرمانان تاریخ سازی کنیم."

پپ در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که در این فصل فاتح لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه شده است و به دنبال سومین جام خودش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала