Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله تند سوارز به سرمربی بارسا: کومان یک انسان بی‌شخصیت است!

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید پس از قهرمانی تیمش در لالیگا، به انتقاد تند از رونالد کومان پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، با حضور رونالد کومان در فصل 2020 – 2021 روی نیمکت بارسلونا، لوییس سوارز از نخستین بازیکنانی بود که قربانی حضور سرمربی هالندی شد.

Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
سوارز در مورد آینده‌اش: قطعا در اتلتیکو می‌مانم

سوارز با تواجه به میل باطنی‌اش، محبور به ترک بارسلونا شد و در این انتقال بسیار ناچیز راهی اتلتیکومادرید شد. ستاره اروگوئه‌ای که در فصل روان موفق شد با درخشش اتلتیکو را قهرمان لالیگا بسازد، در مصاحبۀ با یک رادیوی اسپانیایی در خصوص قهرمانی اتلتیکو صحبت کرد و به انتقاد از سرمربی کنونی بارسا پرداخت.

سوارز ابتدا در خصوص قهرمانی لالیگا گفت:«قهرمانی با اتلتیکو در لالیگا کار بسیار دشوار از قهرمانی با بارسلونا است. از همین‌رو، این قهرمانی لذت بیشتری دارد و من بابت آن بسیار خواشحالم.»
سوارز در بخش دیگری از صحت‌هایش در مورد روزهای پایانی حضورش در بارسا گفت:«نخست رییس سابق ناراحتم چون پیش از اینکه به من بگوید که من را نمی خواهند، به رسانه ها گفته بود. پس از قهرمانی من در لالیگا، بارتامئو و هیچ یک از مدیران بارسا برای تبریک به من زنگ نزدند
این ستاره اتلتیکومادرید در پایان صحبت‌هایش همچنان به انتقاد از رفتار نامناسب مدیران بارسا پرداخت و گفت:«زمانیکه من را از دیگر بازیکنان جدا کردند و مجبور شدم تنهایی تمرین کنم، بسیار اذیت شدم. بعدها فهمیدم کومان بدون شخصیت است چون به من گفت اگر مشکلت را با باشگاه حل  شده، بیا تا در اولین بازی در ترکیب تیم قرار دهم.»

یک سال قبل، بارسلونا سوارز را به بهانه 33 ساله شدن با 5 میلیون یورو به اتلتیکو واگذار کرد و حالا به دنبال مهاجمی 32 ساله است که در یک سال گذشته، حتی به اندازه انگشتان یک دست هم گل نزده است!

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала