Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشانه‌های ماندن کومان در بارسا؛ آغاز روند جذب ستاره‌های مورد نظر برای فصل جدید + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAРональд Куман и Лионель Месси
Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد رونالد کومان فصل بعد نیز هدایت بلوگرانا را به عهده خواهد داشت زیرا سران باشگاه با ستاره‌های مورد نظر این مرد هالندی مذاکرات را آغاز کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، در پی کسب نتایج ضعیف و نه چندان جالب بارسلونا در هفته‌های اخیر لالیگا و ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، احتمال اخراج رونالد کومان از این تیم اوج گرفته و این مرد هالندی روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند و ممکن است به زودی از سمت سرمربی‌گری بلوگرانا اخراج شود.

اما نشانه‌های نیز وجود دارد که نشان می‌دهد کومان فصل بعد نیز این مرد هالندی هدایت بلوگرانا را به عهده خواهد داشت.

یکی از این نشانه‌ها آغاز مذاکرات باشگاه بارسلونا با ستاره‌های مورد نظر کومان است و لاپورتا و تیم‌ کاری‌اش در حال حاضر با ممفیس دپای مهاجم لیون و جورجینیو واینالدوم هافبک لیورپول که قرارداد شان در تا چند روز دیگر به باشگا‌ه‌های شان به پایان می‌رسد، در حال مذاکره اند.

فابریزیو رومانو امروز مدعی شد که سران بارسا قرارداد سه ساله به مدیر برنامه‌های واینالدوم ارائه داده اند و این احتمال وجود دارد که او این قرارداد را بپذیرد و با بلوگرانا قرارداد ببندد.

در فرانسه نیز گزارش‌های نشان می‌دهد که مذاکرات سران بارسا با ممفیس دپای پیشرفت زیادی داشته و ممکن است جذب او قبل از آغاز رقابت‌های یورو نهایی شود.

با این شرایط به نظر می‌رسد که کومان تا پایان قرارداد خودش در این باشگاه خواهد ماند و مدیران بارسلونا با توجه به تنها جام که کومان فصل گذشته به دست آورد، یک فصل دیگر نیز خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала