ولسوالی اوبه از وجود جنگجویان طالبان پاکسازی شد

© Herat National Policeولسوالی اوبه از وجود جنگجویان طالبان پاکسازی شد
ولسوالی اوبه از وجود جنگجویان طالبان پاکسازی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
مقام های محلی هرات می گویند، که طالبان از ولسوالی اوبه کاملا عقب زده شدند و وضعیت و زندگی مردم به حالت عادی برگشته است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از یک هفته درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان در ولسوالی اوبه هرات، حالا نیروهای امنیتی کاملا کنترل این ولسوالی را بدست گرفته اند و وارد بازار این ولسوالی شدند.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات می گوید، که امروز نیروهای امنیتی وارد بازار شدند و طالبان را عقب راندند.

دفتر مطبوعاتی ولایت هرات هم با نشر ویدیوی از پاکسازی ولسوالی اوبه خبر داد. 

در همین پیوند پولیس هرات هم با نشر خبرنامه ای نوشت: نیروهای امنیتی پولیس ملی در ولسوالی اوبه هرات، آماده دفاع از جان و مال مردم این ولسوالی بوده و با انگیزه و روحیه بالا در مقابل دشمنان این خاک ایستادگی می‌کنند. این نیروها به مردم ولسوالی اوبه هرات، اطمینان می‌دهند که بخاطر تطبیق قانون، ایجاد نظم، آرامش و سرکوب دشمنان مردم در آنجا حضور داشته و در این راستا تا آخرین قطره خون‌شان مبارزه خواهند کرد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که با حضور پررنگ نیروهای شجاع پولیس ملی، بازاریان و کسبه‌کاران ولسوالی اوبه در فضای امن، به حالت نورمال مصروف کارهای روزمره‌شان هستند.

یادآوری می کنیم، که طالبان طی یک هفته گذشته حملات سنگینی را بالای ولسوالی اوبه هرات انجام دادند که یک پل عمومی در مرکز بازار این ولسوالی را تخریب کردند و اخیرا نیز منبع آب آشامیدنی را هدف قرار داده و تخریب کردند، طی این هفته خسارات هنگفت مالی به مردم و تاسیسات دولتی رسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала