Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پست جدید رونالدو در اینستاگرام: من دنبال رکوردها نیستم، آنها مرا دنبال می‌کنند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
ستاره پرتگالی تیم فوتبال یوونتوس در خصوص حضورش در این تیم ایتالیایی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی یوونتوس در حال افزایش بود که مهاجم یوونتوس پست طولانی در حساب اینستاگرام خود گذاشت و در آن ادعا کرد که پس از پیوستن به یوونتوس به تمام اهدافش در فوتبال ایتالیا رسیده است.

كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2021
واکنش جالب رونالدو پس از آخرین بازی یوونتوس + عکس

رونالدو در اینستاگرام خود نوشته است:«زندگی و حرفه هر بازیکن فوتبال از فراز و نشیب‌ها ساخته شده است. سال به سال ما با تیم‌های خارق العاده، بازیکنان حرفه‌ای و اهداف بلند رو به رو هستیم، بنابراین همیشه باید تلاش کنیم تا خود را در بهترین سطح نگه داریم.»

فوق ستاره 36 ساله بانوی پیر در ادامه نوشت:«امسال نتوانستیم قهرمان سری آ شویم. به اینتر به خاطر قهرمانی که مستحقش بودند تبریک می گویم. در عین حال باید برای همه چیزهایی که این فصل در یوونتوس کسب کردیم ارزش قائل شوم؛ چه دستاورد های تیمی و چه دستاورد های فردی.

رسیدن به سوپرکاپ ایتالیا، کوپا ایتالیا و آقای گلی سری آ مرا سرشار از احساس خوشحالی می کند؛ بیشتر به خاطر سختی هایی که رسیدن به این دستاوردها به همراه داشتند؛ در کشوری که هیچ دستاوردی را نمی توان به سادگی کسب کرد. با این دستاوردها، من به هدفی که از همان روز نخستم در ایتالیا برای خودم تعیین کرده بودم، رسیدم:

قهرمانی سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا و عنوان بهترین بازیکن و آقای گلی در سری آ در این کشور فوتبالی بزرگ که مملو است از بازیکنان فوق العاده، باشگاه های عظیم و دارای فرهنگ فوتبالی خاص.»

رونالدو در پایان نوشت:«من قبلا گفته‌ام که رکوردهایم  را تعقیب نمی‌کنم، آن ها من را تعقیب می‌کنند. فوتبال ورزشی گروهی است، اما آمار فردی و درخشش هر بازیکن موفقیت تیم را تضمین می‌کند

رونالدو تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، اما گفته می شود با چندین باشگاه برتر اروپایی از جمله رئال مادرید، پاری سن جرمن و منچستریونایتد مذاکراتی داشته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала