Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی جذاب افغانستان در دیدار دوستانه برابر اندونزیا + عکس

© Photo / AFFتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2021
عضو شوید
شیران خراسان امشب در امارات و در دیدار دوستانه به مصاف اندونزیا رفتند و موفق شدند این تیم شکست دهند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان که در امارات اردوی تمرینی برای آمادگی بهتر برای دور دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023، برگزار کرده است، امشب در دیدار دوستانه در کمپ ایرانیان دبی، در برابر اندونزیا صف‌آرایی کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد.

در این دیدار که به دلایل مسائل فنی و به درخواست انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور نشر تلویزیونی نداشت، شیران خراسان نمایش بسیار خوب و درخشان داشتند و تیم برتر میدان بودند.

افغانستان در نیمه نخست این دیدار دو بار به گُل رسید و نورالله‌امیری در دقیقه 7 و امر‌الدین شریفی در دقیقه 41 موفق شدند دروازه حریف را باز کنند.

شیران خراسان در نیمه دوم نیز نمایش خوبی داشتند و موفق به زدن گُل سوم نیز شدند و حسین زمانی که به تازه‌گی دعوت تیم ملی را پذیرفته است، موفق شد نخستین گُل خود را با پیراهن تیم ملی به ثمر برساند.

در نیم ساعت آخر بازی با توجه به تعویض‌هایی که دستگیر انجام داد و ستاره‌های اصلی خود را برای دیدارهای رسمی حفظ کرد، اندونزیا موفق به زدن 2 گُل در دقایق 54 و 64 شد و ویکر و ستیانو دروازه شیران خراسان را گشودند.

در ادامه این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-3 به سود افغانستان به پایان رسید.

افغانستان در دومین دیدار دوستانه خود شنبه هفته آینده به مصاف سنگاپور خواهد رفت و پس از آن در سه دیدار رسمی برابر بنگلادیش، عمان و هند خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала