راهی برای کسب درآمد از افراد ثروتمند در اندونزی

© Sputnik / Sutanta Adityaراهی برای کسب درآمد از افراد ثروتمند در اندونزی
راهی برای کسب درآمد از افراد ثروتمند در اندونزی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
مقامات اندونزی تصمیم گرفته اند با افزایش هزینه های اضافی برای ثروتمندان سیستم مالیات را گسترش دهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه  "بلومبرگ" در گزارشی نوشت: دولت اندونزی قصد دارد با افزایش هزینه های اضافی برای مالیات دهنگان ثروتمند این کشور، پول بیشتری را برای راه اندازی پروژه های ملی زیست محیطی کسبند.

 کشف آلوده ترین ویروس کرونا در اندونزی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2020
کشف آلوده ترین ویروس کرونا در اندونزی

بر اساس گزارش این نشریه، وزارت دارایی اندونزی، طی هفته جاری از چندین اصلاح اساسی مالیاتی رونمایی کرد.

به گفته "سری مولیانی ایندراوتی" وزیر مالیه اندونزی، این کشور باید کسری بودجه را از شش سال گذشته به سه درصد از حد قانونی تولید ناخالص داخلی کاهش دهد.

مقامات این کشور قصد دارند خزانه دولت را با کسب هزینه اضافی از  افرادی که درآمد بالایی دارند و همچنین شرکت های اقتصادی بزرگ که محیط زسیت را بیشتر از همه آلوده می كنند، دوباره پر كنند.

"وزیر مالیه اندونزی گفت: "هدف از اصلاحات مالیاتی تنها جمع آوری درآمد نبوده، بلکه ایجاد بودجه پایدارملی است. تمام جهان هنگام کسری بودجه از همین روش کار می‌گیرند. این یک گام اجباری است که باید با احتیاط برداشته شود. "

برای ساکنان با درآمد بیش از (349 هزار دالر) در سال، 35 درصد مالیات بر درآمد در نظر گرفته شده است. اکنون همه مالیات دهندگان با شاخص 5 تا 30 در صد به چهار گروه تقسیم می شوند.

وزارت مالیه اندونزی همچنین در حال بررسی تفاوت مالیات بر ارزش اضافی برای کالاهای اساسی و کالاهای لوکس است. اکنون همه چیز مشمول یک تعرفه ثابت 10 درصدی است و از برنج ، جواری ، آب آشامیدنی ، برق و خدمات مالیاتی، مالیات دریافت نمی شود.

وزارت خزانه داری در میان منابع اضافی بازپرداخت بودجه، مالیات شرکتهای دیجیتال و عوارض بر معاملات الکترونیکی را در نظر می گیرد. اخذ مالیات بر ارزش اضافی کالاها و خدمات شرکت های خارجی در این کشور از طریق سیستم های عامل آنلاین از سال 2020 آغاز شد. اکنون مالیات از محصولات 65 سازمان از جمله گوگل و آمازون وضع می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала